عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست اعضای کمیته هفته سلامت مرکز بهداشت جنوب تهران با سازمان‌های بین بخشی

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸ با حضور ابراهیم بلالی، معاون و نمایندگان واحدهای ستادی و سازمان‌ها در سالن جلسات ستاد این مرکز برگزار شد.
در این جلسه معاون مرکز ضمن خیرمقدم به حاضرین، شعار روز جهانی بهداشت و روزشمار هفته سلامت را اعلام کرد و همکاری و مشارکت تمام سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی و غیردولتی را برای ارائه خدمات سلامت با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر را خواستار شد. در ادامه رحیمی به جمع‌بندی برنامه خودمراقبتی سازمانی پرداخت و بر نیاز اولویت‌دار اکثر سازمان‌ها، کم‌تحرکی تاکید و به برنامه‌های مدنظر آینده ازجمله بازدید از سازمان‌ها، انجام غربالگری برای کارکنان آن‌ها، تکمیل چک‌لیست ارزیابی اشاره کرد.
در ادامه کارشناسان واحدهای واحدهای بهداشت خانواده، سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد رشیدی، صالحی و مصطفوی برنامه‌ها و انتظارات خود را ارائه کردند.
همچنین ثابتی کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت برنامه‌های پیشنهادی مرکز بهداشت جنوب تهران در هفته سلامت ۹۸ را اعلام کرد و نمایندگان سازمان‌های بین بخشی، معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری ۵ منطقه، پایانه مسافربری جنوب تهران، بهزیستی شهرستان ری و تهران، اداره کل راه‌آهن تهران، شرکت تعمیرات ریلی مپنا، کمیته امداد امام خمینی استان تهران و پنج منطقه، موسسه خدمات بهزیستی غیردولتی یاس شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، بهداری فاتب  به‌منظور ادامه برنامه خودمراقبتی سازمانی و بزرگداشت هفته سلامت در مناطق ۱۰، ۱۱، ۱۶، ۱۷ و ۱۹ تهران اعلام آمادگی کردند.
خبرنگار: نگار دیوبندی