عمومی | دانشگاه فرهنگیان

تشکیل جلسه آقای دکتر کچوییان (معاون نظارت ، ارزیابی وتضمین کیفیت ) با اعضای ستاد وامداد رسانی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان و بازدید از ستاد مرکزی و امداد رسانی در مدیریت امور پردیس های استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان ،  معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان،آقای دکتر رضا کچوئیان ضمن بازدید از انبار ستاد مرکزی کمک رسانی واقع در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، با تشکر از زحمات عوامل دست اندرکار، توزیع عادلانه اقلام موجود را مهم برشمرد.
کچوئیان معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، با تقدیر از اعضاء ستاد بحران و امدادرسان استان، به آمادگی دانشگاه فرهنگیان، برای همکاری در عملیاتی شدن تصمیمات ستاد مدیریت بحران برای سیل زدگان سراسر کشور تاکید کرد.
در ادامه،آقای دکتر جرفی
؛سرپرست امور پردیس های استان خوزستان، با بحرانی اعلام کردن شرایط موجود در استان، تشکیل ستاد متمرکز استانی و همچنین ستادهای فرعی در مراکز و پردیس ها با حضور  اعضاء هیات علمی و اساتید مدعوو و کارکنان دانشگاه فرهنگیان را گامی مهم برای ارائه گزارش های روزانه از اقدامات و فعالیت های انجام شده ستاد برای امدادرسانی به سیل زدگان اعلام کرد.
وی، عزم جهادی و همگانی برای کمک به آسیب دیدگان از سیل را ضروری خواند و از آمادگی کامل پردیس ها و مراکز برای کمک به سیل زدگان خبر داد.
آقای دکتر جرفی ؛ سرپرست امور پردیس های استان خوزستان، از معاون نظارت خواست با انعکاس وقایع و اوضاع بحرانی استان به مسئولان دانشگاه، تدابیر جدی برای تسریع در مدیریت بحران اندیشیده و عملیاتی شود.
شایان ذکر است: کچوئیان در پایان سفر دو روزه خود به استان خوزستان، از نمایشگاه موزه تربیت معلم در مدیریت امور پردیس های این استان بازدید و از خلاقیت و عزم دانشجویان و مسئولان دانشگاه فرهنگیان برای برپایی این نمایشگاه در ایام نکوداشت یکصدمین سال تاسیس تربیت معلم و هشتاد و سومین سال تاسیس تربیت معلم در استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.