عمومی | دانشگاه مراغه

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه مراغه برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه مراغه با حضور هیات رئیسه دانشگاه، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری مراغه، معاونت پژوهش آموزش پرورش مراغه و تجلیل از پژوهشگران برتر بخش اعضای هیات علمی و دانشجویان برگزار گردید.
دکتر محمد علی لطف اللهی یقین ریاست دانشگاه ضمن تبریک هفته پژوهش در این آئین گفت: دانشگاه مراغه ، دانشگاهی در حال توسعه میباشد که بخش عمده ی آن را آموزش و پژوهش  تشکیل می دهد. وجود اساتید جوان و فعال از پتانسیل های این دانشگاه محسوب میگردد که با تلاش در عرصه پژوهش برای رشد و اعتلای بیش از پیش این مرکز آموزش عالی  می کوشند.
وی با بررسی و مقایسه آمار های پژوهشی دانشگاه مراغه با  دیگر دانشگاه های استان افزود: دانشگاه مراغه در مقایسه با دیگر دانشگاه های منطقه از نظر پژوهشی در جایگاه مطلوبی قرار دارد هر چند باید برای بهتر شدن هم تلاش نماییم اما رشد پژوهشی در بعضی شاخص ها جای خرسندی دارد و امید است با همت اساتید و دانشجویان پژوهشگر وضعیت پژوهشی دانشگاه مراغه در آینده بهتر از حال هم گردد.
ایشان در ادامه به بیان بعضی اقدامات عمرانی در دانشگاه مراغه پرداخت و گفت: در آینده نزدیک فاز اول پروژه دانشکده علوم پایه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر غلامحسین قره خانی، مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه مراغه نیز در این آیین به اقدامات انجام یافته در بخش های مختلف مدیریت پژوهش پرداخت.
در این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه مراغه بشرح زیر تجلیل بعمل آمد.
پژوهشگر برتر استانی آقای دکتر ناصر صباغ نیا(دانشکده کشاورزی)، پژوهشگر برتر دانشگاه آقای دکتر مهدی اسرافیلی( دانشکده علوم پایه)، پژوهشگر برتر دانشکده کشاورزی آقای دکتر عزت اله اسفندیاری، پژوهشگر برتر دانشکده علوم پایه آقای دکتر اصغر رحیمی، پژوهشگر برتر دانشکده علوم انسانی آقای دکتر هوشنگ سرور، فناور برتر دانشگاه و ثبت اختراع آقای دکتر فرخ کریمی از دانشکده علوم پایه، فناور برتر دانشگاه آقای دکتر محمد سبزی از دانشکده فنی و مهندسی، دانشمند سرآمد کشوری (منتخب از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری) آقای دکتر باقر افتخاری، ثبت اختراع آقای دکتر مجتبی امینی از دانشکده علوم پایه، اجرای موفق طرح تحقیقاتی خارج از دانشگاه خانم دکتر نیکو حوزه پور از دانشکده کشاورزی، دانشجوی پژوهشگر برتر مقطع دکتری خانم منصوره آهنی آزاد از دانشکده کشاورزی و دانشجوی پژوهشگر برتر مقطع کارشناسی ارشد خانم پریسا سادات موسوی از دانشکده علوم پایه
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری بیست و هفتم آذرماه به همت مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه مراغه در سالن فجر دانشگاه با حضور اعضای هیات علمی و دانشجویان پژوهشگر برگزار گردید.