عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

۱۰۰ دستگاه پمپ سرنگ در بیمارستان‌های استان بوشهر توزیع شد

دکتر جعفر زارعی زاده اظهار داشت: برخی از مداخلات درمانی به خصوص در بخش مراقبت‌های ویژه نیاز به تزریق دارو به صورت پیوسته و برای مدت زمان معینی دارد که دقت در میزان تزریق و منظم بودن آن اهمیت زیادی دارد؛ به همین منظور از دستگاه پمپ سرنگ استفاده می‌شود.
وی افزود: استفاده از دستگاه‌های با فن‌آوری بالا برای تسریع در روند تشخیص و درمان بیماران از اولویت‌های دانشگاه است و امیدواریم با استفاده از فن‌آوری روز و استفاده از ظرفیت علمی متخصصین حاضر در مجموعه بیمارستان‌های استان، گامی موثر در جهت ارتقای سلامت شهروندان برداریم .
تعداد ۱۰۰ دستگاه پمپ سرنگ با حمایت‌های دکتر کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و هشتصد میلیون ریال خریداری شد.

انتهای پیام/ س.م - ۱۰۲۱