عمومی | دانشگاه کردستان

رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه کردستان: امکان دریافت وام ۲۰ میلیون ریالی برای دانشجویان مناطق سیل زده فراهم شد

دانشجویان مناطق سیل زده که در دانشگاه کردستان تحصیل میکنند، در صورت تمایل می توانند جهت دریافت وام ۲۰ میلیون ریالی حوادث غیر مترقبه اقدام کرده و در صورت ارائه  معرفینامه از فرمانداری محل سکونت این وام به آنها تعلق خواهد گرفت.
فریبا شریعتی  در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه کردستان در رابطه با امکان دریافت وام حوادث غیر مترقبه  به دانشجویان مناطق سیل زده، اظهار داشت: دانشجویان مناطق سیل زده که در دانشگاه کردستان تحصیل میکنند، در صورت تمایل می توانند اقدام به دریافت وام حوادث غیر مترقبه کرده و در صورت تکمیل مدارک این وام به آنها تعلق گیرد.
به گفته رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه کردستان، این وام به مبلغ  ۲۰ میلیون ریال، بدون کارمزد و در باز پرداخت  ۶۰ قسط خواهد بود و دانشجویان این مناطق با ارائه مدارک لازم از جمله تاییدیه فرمانداری محل سکونت خود می تانند نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.
شریعتی تصریح کرد: اهدای این وام فعلا به دانشجویان روزانه در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری بوده و در حال رایزنی برای ارائه وام به دوره شبانه نیز هستیم و امیدواریم این وام به دانشجویان دوره شبانه نیز تعلق گیرد.
وی همچنین از به تعویق انداختن دوره بازپرداخت اقساط وام دانش آموختگان  مناطق آسیب دیده در سیل چند هفته اخیر خبر داد و افزود: دانش آموختگان مناطق سیل زده نیز می‌توانند با ارائه تاییدیه‌ فرمانداری محل زندگی نسبت به تعویق انداختن اقساط سررسید شده خود به مدت ۲ سال اقدام نمایند.
وی در پایان اظهار داشت:  زمان و مهلت مشخصی برای وام در نظر گرفته نشده اما دانشجویان می توانند با مراجعه به اداره رفاه دانشجویی نسبت به ارائه مدارک خود اقدام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.