عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان: اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت مردم را به دنبال داشته است/ جایگاه مهم سلامت در جامعه تبیین شود

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان مهندس خلیل جوکار افزود: هفته اول اردیبهشت به نام هفته سلامت نام‌گذاری شده است و این هفته فرصت مغتنمی است تا جایگاه مهم سلامت در جامعه تبیین شود.
وی با اشاره به تشکیل جلسه هماهنگی ستاد هفته سلامت در شبکه بهداشت شهرستان کنگان تصریح کرد: تشکیل این‌گونه جلسات به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه‌های بهداشتی در این هفته ضروری است که امیدواریم در راه تحقق اهداف حوزه سلامت گام‌های موثری برداریم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان بیان کرد: باید اقدامات ارزشمندی که دانشگاه  به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه انجام داده، در هفته سلامت برای مردم بازگو شود.
فاطمه آهو خوش، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز بیان کرد: هفته سلامت بهانه‌ای است که در آن خدمات حوزه بهداشت و درمان به خوبی برای جامعه بازگو شود و اهمیت این مقوله در میان جامعه ارتقای یابد، بنابراین همه ما باید در کنار هم در راستای تحقق اهداف هفته سلامت گام برداریم.
کارشناسان ستادی و سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت نیز گزارشی از حوزه خود در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته سلامت بیان و ضمن تشریح دیدگاه‌های خود در این رابطه، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
برگزاری جلسات برون‌سازمانی در جهت بزرگداشت هفته سلامت، چاپ بنر و تراکت و پمفلت، برگزاری همایش در جهت تکریم فعالان عرصه سلامت، برگزاری پیاده‌روی و مسابقات ورزشی، راه‌اندازی کمپین‌های آموزشی، ارائه پکیج‌های آموزشی، ارسال پیام‌های کوتاه آموزشی، برگزاری مسابقه نقاشی ازجمله برنامه‌های هفته سلامت شهرستان کنگان است.


انتهای پیام/ م.س-۳۰۷۰