عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

همزمان با بزرگداشت روز پاسدار و جانباز صورت گرفت؛ دیدار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان با فرماندهی بسیج سپاه پاسداران شهرستان

مسئول امور فرهنگی حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سپاه همیشه به عنوان نیروی قدرتمند در کل منطقه خاورمیانه است و دشمنان انقلاب و اسلام با تصویب حکم سفیهانِ می‌خواهند به خیال خود این نیرو را در چشم مردم عزیز ایران و جهان تضعیف کنند.
حجت‌الاسلام محمود عبدالهی افزود: نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزیزتر از قبل و با اقتدار و سرافرازی از ایران و مردم مظلوم جهان اسلام پشتیبانی می‌کند و به هیچ حکومتی حق دخالت در امنیت کشور عزیزمان را نمی‌دهد.
مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور ایثارگران نیز در این دیدار اظهار داشت: به گفته امام راحل اگر سپاه نبود انقلاب نیز نبود و دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده‌اند که انقلاب و سپاه به هم گره خورده و سپاه در تمام شرایط صلح و جنگ از امنیت کشور و تداوم  انقلاب به‌صورت تمام‌قد پشتیبانی می‌کند.
مهدی مرکبی خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از وجود بهترین نیروهای ارزشی بهره‌مند بوده و بیشترین جانباز و آزاده شاغل در شبکه و بیمارستان شهید گنجی برازجان را در کل شبکه‌های استان داراست که ادامه‌دهنده راه انقلاب می‌باشند و ما به تمامی آن‌ها افتخار می‌کنیم.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در این دیدار گفت: فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه دشتستان همیشه در کنار شبکه بهداشت و درمان بوده و در راستای ارتقا وضعیت سلامت مردم هر جا که دست یاری به‌سوی آن‌ها دراز کرده‌ایم با روی باز و جهادگونه با ما همکاری کرده‌اند.
مهندس ماریا خویش دوست افزود: در طول مدیریت اینجانب فرماندهی بسیج سپاه پاسداران شهرستان دشتستان بیشترین همکاری و نشست‌ها را با ما داشته که نمونه بارز آن خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان در قالب هماهنگی اعزام گروه جهادی پزشکی و خدمت به مردم حاشیه شهر در طرح شهید رهنمون است.
مهندس خویش دوست تصریح کرد: امنیت و سلامت دو مقوله مهم در هر جامعه بوده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته بااقتدار کامل امنیت را در هر شرایط برای کشور ایران رقم بزند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه دشتستان گفت: ماموریت سپاه نشات گرفته از قیام عاشورا است و هرچه دارد از جان و مال تقدیم به انقلاب و مردم کرده است.
سرهنگ نعمت‌الله غلام پور افزود: سپاه پاسداران دارای مرز فرهنگی است نه مرز سرزمینی و این به این معناست که هر جا مسلمانی مورد ظلم واقع شود در آنجا حضور پیدا کرده و از حقوق مظلومین جهان دفاع می‌کند.
وی ضمن تشکر از حمایت‌های مردم شریف شهرستان دشتستان از نیروهای سپاهی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام شرایط در کنار مردم بوده، بااقتدار در کنار رهبری و انقلاب می‌ماند و مانند خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام/ س.غ/۳۰۳۰