عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

اختصاص یک روز حقوق هیات رئیسه دانشگاه محقق اردبیلی به سیل زدگان / دانشگاهیان پیشگام در کمک رسانی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از اختصاص یک روز حقوق هیات رئیسه دانشگاه محقق اردبیلی به سیل زدگان کشور خبر داد و گفت: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در امر کمک رسانی به نیازمندان پیشگام هستند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان استان های مختلف کشور، گفت: در همین راستا در جلسه اخیر هیات رئیسه دانشگاه تصمیم بر آن شد تا اعضای هیات رئیسه و روسای دانشکده ها یک روز از حقوق خود را جهت کمک به هموطنان آسیب دیده اختصاص دهند.
وی با بیان اینکه مشارکت دانشگاهیان در این امر می تواند موجب جریان سازی در جامعه شود، افزود: در همین راستا کارکنان دانشگاه نیز با نظر خود یک تا چند روز از حقوق خود را به این امر اختصاص داده اند.
حبیبی با اشاره به استقرار چادر هلال احمر با مشارکت جمعیت هلال احمر استان در محوطه دانشگاه، تصریح کرد: اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه در این چادر آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانشگاهیان به منظور کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر هستند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کمک های نقدی و غیرنقدی دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی طی روزهای آتی به مناطق سیل زده کشور ارسال خواهد شد، اظهارامیدواری کرد: اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.