عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

دوخت بیش از ۷۰۰ دست لباس برای سیل‌زدگان گلستانی در دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان

سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای مائده گرگان با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ دست لباس در مرحله اول به سیل زدگان استان اهدا شد، گفت: در حال دوخت لباس با استفاده از پارچه‌های اهدایی از سوی آستان قدس رضوی و خیران هستیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، محبوبه کشیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی سیلاب در استان مجموعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای اقدام به باز کردن حساب صندوق به نام "مهرورزان فنی حرفه‌ای استان گلستان" کرد و کمک‌های خانواده فنی و حرفه‌ای به این مرکز ارسال می‌شد.

کشیری با بیان اینکه در این مرحله پوشاک برای سیل زدگان مورد نیاز است، افزود: در آینده با توجه به نیاز در موضوعات مختلف که در توان این مجموعه دانشگاه فنی و حرفه قرار دارد نیز به سیل زدگان کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به همکاری بیش از ۵۰ نفر از دانشجویان، فارغ التحصیلان، مدرسان و هنر آموزان، گفت: حتی سرپرست خانوارهایی که امکان پرداخت کمک‌های نقدی را نداشتند، در دوخت لباس‌ها با ما همکاری کردند.

کشیری در ادامه با اشاره به نامگداری امسال به عنوان رونق تولید، تصریح کرد: از همه دست اندرکاران استانی درخواست داریم که از دانشجویان حمایت کنند.

سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای مائده گرگان خاطرنشان کرد: از خیرین هم  درخواست می‌کنیم در این راه کمک کنند تا با بکارگیری پتانسیلی که در دانشجویان وجود دارد، حداقل بتوانیم نیازهای استان را خودمان تامین کنیم.