عمومی | دانشگاه فرهنگیان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان از مرکز آموزش عالی شهید میرشاکی الیگودرز بازدید نمود

چهارشنبه ۲۱ فروردین دکتر طاهری نیا معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان به نمایندگی از ریاست دانشگاه دکتر خنیفر از مرکز آموزش عالی شهید میرشاکی الیگودرز بازدید نمودند .
در این بازدید دکتر طاهری نیا در ابتدا در جلسه ای با حضور رئیس امور پردیس های استان لرستان و همکاران این مرکز سلام رئیس دانشگاه را  به همکاران ابلاغ کرد و سپس سخنان آقای دکتر آقایی جودکی سرپرست امور پردیس های استان و آقای دکتر گودرزی سرپرست مرکز شهید میرشاکی و تعدادی از همکاران را استماع نمود، وی درسخنانی از تلخ و شیرین های حوادث اخیر و  بارش باران و گرفتاری های برخی از هموطنان و هم استانی ها در این حادثه سخن گفت و در ادامه از تلاش های به عمل آمده  در جهت زدودن تلخی ها از چهره مردم سیل زده قدردانی نمود. دکتر طاهری نیا در ادامه سخنانش از ریاست مرکز شهید میر شاکب به دلیل اتّخاذ تدابیر ایمنی و جلوگیری از آسیب رسیدن به ساختمان های مرکز در سیل اخیر تشکر نمود و راهکارهایی نیز ارائه کرد.
آقای دکتر طاهر نیا همچنین در ادامه از تلاش های ریاست و همکاران در مرکز الیگودرز به خاطر کسب عنوان برتر دانشجوی نمونه کشوری وزارت علوم، کسب عناوین برتر  پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و .... در سال گذشته قدر دانی نموده و قول مساعد دادند از انجام فعالیت های پژوهشی مشترک با دانشجویان بدون محدودیت حمایت نمایند .
در این نشست مقرر شد گزارشی از آسیب های  سیل اخیر در مرکز گزارشی تهیه و به دانشگاه ارسال شود .
بازدید از دیوارهای بیرونی و موتورخانه های مرکز که در معرض خطر جدی در سیل اخیر بوده اند از برنامه های حضور نامبرده در این مرکز بود.
در ادامه ایشان ضمن بازدید از سراهای دانشجویی، سالن های ورزشی، نمازخانه ها، کتابخانه، زمین خاکی آماده چمن، سلف دانشجویی، سردخانه ها و فضای کلی مرکز، به قابلیت های چشمگیر این مرکز در جذب دانشجوی بیشتر از منطقه اشاره  کرد.
وی،  بوفه باز و بدون فروشنده و فعالیت آن در سه سال گذشته در یک مرکز پسرانه را از نشانه های تربیت صحیح و  روش های درست پرورش دانشجویان در این مرکز دانست.
بازدید از سدّ حوضیان الیگودرز و دیدار با مدیران فنی این سد و نقش این سد در جلوگیری از بروز حادثه سیل در شهرستان الیگودرز، پایان بخش حضور ایشان در الیگودرز بود.