عمومی | دانشگاه فرهنگیان

تجمع اعتراض آمیز اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان در پاسخ به اظهارات سخیف و وقیحانه دولت آمریکا نسبت به نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان، اعم از اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان اقدام وقیحانه دولت آمریک در توهین به دولت و ملت ایران و قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی را محکوم نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کرمان، دکتر توان مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان در این اجتماع با اشاره به تاریخ صدر اسلام و نحوه برخورد پیامبر صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام با مخالفان، ترور در اسلام را با هر هدف و مقصودی مردود دانستند. وی سپس به تشریح تاریخ سیاه و ننگین سیاست خارجه ایالات متحده در قبال دولت ها و ملت های جهان پرداخت و بر دشمنی دیرینه این کشور با انقلاب اسلامی تاکید کردند.

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان با تاکید بر این نکته که زمینه ساز و موسس گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه خاورمیانه نظیر طالبان، القاعده و داعش به اعتراف دولت مردان ایالات متحده خود آمریکا است، اقدام توهین آمیز رئیس جمهور و دولت مردان ایالات متحده را اقدامی ننگین توصیف کرده و رفتار و گفتار ترامپ را موجب بی اعتباری و بی آبرویی ایالات متحده در سطح جهان و در میان ملت ها دانستند.

دکتر توان اقدام موهن دولت ایالات متحده را موجب استحکام و تقویت روحیه وحدت میان اقشار، نیروها و احزاب سیاسی در ایران دانسته و این سیاست های خصمانه را بی اثر دانستند.

لازم به ذکر است این مراسم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود همراه بود که با حضور شرکت کنندگان جهت قرائت فاتحه بر قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه به پایان رسید.