عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

دانشگاه آزاد اسلامی به معنای واقعی دانشگاهی بهره‌ور است

معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه را به معنای واقعی دانشگاهی بهره‌ور دانست و گفت: رتبه تولید علم کشور بدون حضور دانشگاه آزاد اسلامی کاهش می‌یابد .

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان، دکتر علیرضا منادی در چهاردهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با داشتن بیش از 20 میلیون مترمربع فضای آموزشی، ایجاد بیش از صدهزار شغل و داشتن بیش از 6 میلیون فارغ التحصیل به معنای واقعی یک دانشگاه بهره‌ور است .

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان سیستان و بلوچستان افزود: دانشگاه آزاداسلامی بخش عمده تولید علم را در کشور به دوش می کشد و رندوم تولید علم کشور بدون حضور دانشگاه آزاد اسلامی کاهش چشمگیری خواهد داشت .

این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن 40درصد از سهم آموزش پزشکی کشور و درصد بالایی از دانشجویان و فارغ التحصیلان، نقش مهمی در توسعه علمی کشور بر عهده دارد، عنوان کرد: 90درصد بودجه دستگاه های دولتی صرف حقوق و مزایا می شود اما در دانشگاه آزاداسلامی این رقم برابر 70درصد بوده و این نشان دهنده سازمانی مردمی است .

دکتر سلطانعلی میر دبیر هات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم گزارش کاملی از وضعیت کارکنان، استادان، دانشجویان و برنامه های علمی، پژوهشی، فرهنگی استان و وضعیت رشته های آموزشی ارائه کرد .