عمومی | دانشگاه فرهنگیان

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد و هلال احمر

جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد و هلال احمر ۲۰ فروردین۹۸ در دفتر مدیرعامل هلال احمر استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویر احمد در این جلسه که دکتر هاشمی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان، دکتر نامجو سرپرست پردیس شهید ایزدپناه  و سید امان الله جهان بین مدیرعامل هلال احمر استان حضور داشتند، دکتر هاشمی در صحبت هایی با معرفی دانشگاه فرهنگیان و ساختار آن، از تلاش ها و فداکاری های سازمان هلال احمر در حوادث اخیری چون سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج که یکی از دانشجو معلمان پردیس کوثر نیز در آن جان باختند، زلزله اردیبهشت ۹۷ و سیل اخیر تقدیر و تشکر کردند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان در ادامه با توجه به حضور دانش آموختگان این دانشگاه به عنوان معلمان آینده در دورترین نقاط کشور، آنان را بهترین اهرم تبلیغی در گسترش آموزه های هلال احمربرشمرد.

جهان بین نیز با اشاره به شعار سازمان هلال احمر با عنوان هر ایرانی یک امدادگر، تشکیل کانون های دانشجویی و ارائه آموزش های لازم به دانشجویان، ایجاد بستر تعامل و تفاهم جهت استفاده از ظرفیت دانشجویان و حضور در اردوها و دوره های مختلف را از جمله بخش های مهم این تفاهم نامه عنوان کرد.

دکتر نامجو نیز در صحبت های کوتاهی بر عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه، هزینه های این بخش را با توجه به رسالت دانشجو معلمان در آموزش نسل های آتی، از جمله آموزش های پایدار عنوان کرد.