عمومی | دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی را در ردیف اعتبارات استانی قرار میدهیم

مدیران دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور سرپرستان پردیس های امام سجاد (ع) و بنت الهدی صدر فردوس انجام شد، مهدیزاده سرپرست مدیریت استان خراسان جنوبی در خصوص اهمیت دانشگاه فرهنگیان و جذب حداکثری دانشجو برای سال آینده با توجه به نیاز مبرم آموزش و پرورش به معلم همچنین محدودیت ها و تنگناهاهای مالی، کمبود و فرسودگی فضای آموزشی و خوابگاهی و ورزشی کلیه پردیس های استان صحبت و خواستار استفاده از ردیف اعتبارات موضوع استفاده متوازن از امکانات کشور و توزیع عادلانه و رفع تبعیض و ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته و تحقق پیشرفت و عدالت شد.

همچنین خادمی سرپرست واحد آموزش عالی بنت الهدی صدر فردوس نیز زیرساخت های تاسیسات برقی را نا مطلوب خواند و کمبود فضای ورزشی و فرسودگی فضاهای موجود را مطرح کرد.

دکتر باقرزاده سرپرست پردیس امام سجاد (ع) نیز کمبود اعتبارات برای ایجاد فضای مناسب در شان معلمان در پردیس دختران امام سجاد (ع) را مطرح کرد.

دکتر آرین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه معلمان، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را معلمانی با مهارت و دانش و نگرش مطلوب برای نونهالان و دانش آموزان معرفی و بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان استان را در ردیف های اعتبارات استانی قرار خواهیم داد و هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.