عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز پاسدار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز پاسدار دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پیامی فرارسیدن زادروز پربرکت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش وب دا، دکتر سیامک واحدی در متن این پیام آورده است:

سوم شعبان، سالروز ولادت مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت، حضرت حسین بن علی علیه السلام، بنام روز پاسدار نامگذاری شده است.

روز پاسدار، روز تجلیل از سربازان حریم ولایت، حافظان کیان کشور و حامیان مستضعفان است. پاسداران یادگاران سال های آتش، عشق و ایمان هستند، آنان با پروانه حضورشان به دور شمع وطن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه های سر به فلک کشیده ایران اسلامی به دوش میکشند.

سپاه پاسداران درخت تنومند استقامت، پایداری و جاودانگی و نیز منزل امید مسلمانان است. سپاه قدرت و شکست ناپذیری خود را در میادین و عرصه های مختلف به ثبت رسانیده است. سپاهیان به صورت خستگی ناپذیر، در میادین سخت نبرد دفاع مقدس، دفاع حرم و بحران‌های گوناگون، همه نقشه های شوم استکبار جهانی و دژخیمان کشورمان را برملا ساخته و پوزه آنان را به خاک مالیده اند.

ملت ایران همواره قدردان ایثارگری و جانفشانی های فرزندان پاسدار خود در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.

اینجانب فرارسیدن خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به تمامی مردم عزیز و پاسداران عرصه های جهاد و شهادت به ویژه پاسداران سرافراز همیشه در صحنه استان فرهنگی کردستان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند متعال مسئلت دارم.