عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری اجلاس مدیران معاونت آموزشی دانشگاه

برگزاری اجلاس مدیران معاونت آموزشی دانشگاه یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

اجلاس مدیران معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان  در راستای بهبود فرآیندها و صرفه جویی در هزینه ها در محل دفتر معاون آموزشی در پردیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وب دا، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین و بیان اهداف جلسه و نیز تبریک سال جدید، گفت: سال جاری یک سال ویژه در تاریخ کشور و دانشگاه است به طوریکه از یک طرف با یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان مواجهه داریم و از طرف دیگر حوادث طبیعی ناشی از تغییرات جوی اخیر خسارت های زیادی به بار آورده است و بنابراین باید حداکثر تلاش مان را در جهت کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندها به کار گیریم.

دکتر محمد جعفر رضایی مدیریت پرداخت های معاونت آموزشی از قبیل حق التدریس و کارگاهها را ضروری دانست و گفت: اقدامات تعهد آور مادی باید با احتیاط صورت گرفته و نیز راهکارهای صرفه جویی را با دقت بکار گیریم به صورتی که به فرآیندهای آموزشی نیز صدمه ای وارد نشود.

وی آموزش را از اولویت های برنامه های توسعه ای بیان نمود و گفت: داشتن پیشنهادات خلاقانه و تفکر انتقادی در سیستم ها موجب بهبود می گردد و در این راستا آماده دریافت نظرات و پیشنهادات هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه، عاشق خدمت بودن را از ضروریات موفقیت در رسیدن به اهداف در شرایط ویژه بیان نمود و تاکید کرد: در سال جاری همه با هم به صورت متحد و دلسوزانه، کارها را با توکل بر خدا پیش خواهیم برد.

گفتنی است که در پایان این جلسه که با حضور معاون آموزشی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه و نیز مدیران حوزه معاونت آموزشی برگزار شد، پس از بحث، بررسی و گزارش عملکرد توسط هر یک از حاضرین، در خصوص بهبود فرآیندها و رفع مشکلات آموزشی تصمیم گیری شد.