عمومی | دانشگاه مراغه

دکتر محمد علی لطف الهی یقین، رئیس دانشگاه مراغه طی پیامی فرا رسیدن سال نو را به دانشگاهیان تبریک گفت.


اساتید معزز، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز؛

با اهداء سلام؛

خداوند منان، نوید سال نو را، بر دوش نسیم بهاری گذاشت، تا این امانت سبز را، به رسم آغاز، به خالق بسپارد. پروردگار متعال را شاکریم که جان دوباره ای به طبیعت بخشیده و عطر خوش زیستن را دوباره در پهنه گیتی پراکنده است. بهار ، بهترین تجلی آیات الهی از راه رسید وجان انسان مشتاق را به شکوفایی فرا خواند. امید است که با تغییر فصول وگذر ایام وبا تقوی وبندگی خدا تمامی لحظات حیاتمان عید باشد. سال ۱۳۹۷ با تلاش و کوشش بی دریغ اساتید مجرب،کارکنان تلاشگر و دانشجویان عزیز دانشگاه مراغه وبا موفقیت های بسیاری سپری شد.
اینجانب حلول سال نو و بهار پرطراوت را که با ماه رجب، بهار روح و معنویت انسان‌ها و ولادت معجزه الهی، مولای متقیان امام علی (ع) همزمان و فرصتی ارزشمند برای رسیدن تقرب به خدای متعال است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای عموم دانشگاهیان دانشگاه مراغه مسئلت  می نمایم.
امید است همکاران ارجمند و دانشجویان گرامی با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و با بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش، در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق شعار سال" رونق تولید " که حکیمانه از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، پایدار و پیروز باشند.

دکتر محمد علی لطف اللهی یقین
رئیس دانشگاه مراغه
بهار ۱۳۹۸