عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫دید و بازدید نوروزی دانشگاهیان صنعتی قم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دید و بازدید نوروزی اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی قم با حضور اعضای هیات رئیسه این دانشگاه در نمازخانه انجام شد.
در این مراسم ضمن قرائت زیارت امین الله و دید و بازدید نوروزی، دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم پس از تبریک مجدد سال نو و اعیاد ماه مبارک رجب، با هموطنان آسیب دیده در حادثه سیل اخیر ابراز همدردی کرد و افزود: با توجه به این که در تقسیم بندی های ستاد مدیریت بحران کشور، استان قم معین استان لرستان می باشد،  از طرف دانشگاه صنعتی قم تدابیری برای کمک به سیل زدگان استان لرستان اندیشیده شده است.
وی سال ۱۳۹۷را برای دانشگاه صنعتی قم سال پر باری دانست و افزود: در سال گذشته با همت و تلاش همه کارکنان شاهد تغییرات مثبتی از جمله بهبود روند ها و رویه ها و فعالیت های عمرانی در دانشگاه بوده ایم.
دکتر رضایی نور ضمن  تقدیر  و تشکر از واحد فنی ، اداری و پشتیبانی دانشگاه افزود: در تعطیلات عید نوروز همکاران گرامی در واحد فنی، اداری و پشتیبانی در حال ساخت دانشکده فنی مهندسی بودند که به لطف خدا درحداقل زمان و با حداقل هزینه به پایان رسید.
وی افزود: دانشکده جدید فنی و مهندسی با۹کلاس آموزشی و ۲ اتاق ویژه انجمن های علمی پاسخنگوی نیاز دانشجویان می باشد.
رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطرنشان کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال ۱۳۹۸را رونق تولید نام گذاری کردند باید با رشد کیفی آموزش و پژوهش به رونق تولید کمک کنیم. در این راستا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته رشد ۲۰درصدی  جذب اساتید هیات علمی را خواهیم داشت.
وی افزود: امیدوارم که با تلاش اساتید و دانشجویان سطح آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را ارتقا دهیم. همچنین با فعالیت گسترده تر در مرکز نوآوری دانشگاه شاهد کارآفرینی، تولید و رشد صنعت در سطح استان وکشور باشیم.
در ادامه جت‌الاسلام و المسلمین قربانی مبین مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک سال نو، سال ۱۳۹۸ را نوید بخش دانست و افزود: امسال سال فرصت ها است. بارش رحمت الهی یکی از این نشانه ها می باشد.  گرچه مدیریت صحیح می‌توانست سیلاب ها را به رحمت و برکت تبدیل کند با این حال زمین های تشنه کشور به برکت همین باران ها ‏ سیراب شدند.
وی  به آیاتی از قرآن کریم مربوط به زنده شدن طبیعت در بهار اشاره کرد و افزود: شگفتی های طبیعت در بهار، انسان را به تفکر وا می دارد که خداوند متعال چگونه مردگان را حیات دوباره می بخشد.
در پایان حجت الاسلام و المسلمین قربانی مبین گفت: امیدوارم امسال با همدلی و همکاری  بیشتر مسئولین، کارکنان، اساتید ودانشجویان شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر در دانشگاه صنعتی قم باشیم.