عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای آمادگی لازم برای ارایه خدمات فنی به مناطق سیل زده را دارد

دکتر صالحی عمران در مراسم دید و بازدید نوروزی:

مراسم دید و بازدید نوروزی، صبح امروز ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ به روال سال­های قبل با حضور هیات رئیسه و کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه در محل سلف سرویس مرکزی برگزار شد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر ابراهیم صالحی عمران در این مراسم، ضمن گرامیداشت ۲۷ رجب مبعث رسول اکرم (ص) و تبریک فرا رسیدن سال جدید از زحمات مدیران، استادان و کارکنان در سالی که گذشت تقدیر کرد و اقدامات صورت گرفته و پیشرفت های به دست آمده دانشگاه را مرهون وحدت، همدلی و تلاش بی دریغ خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور دانست.

وی افزود: مصیبت جاری شدن سیل ویرانگر در بخش‌هایی از میهن عزیزمان که موجب ورود خسارت جانی و مالی هموطنان گرامی شد، قلب مهربان همه ایرانیان را در آستانه سال جدید به درد آورد. اما این ضایعه ملی موجب شد تا بار دیگر ملت سرافراز ایران اسلامی با تکیه بر آموزه‌های‌ دینی و ملی خود به میدان بیاید و جلوه‌های بسیار زیبایی از نوع‌دوستی و خدمت به همنوعان را خلق کند .

دکتر صالحی عمران با عنوان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای آمادگی لازم برای ارایه خدمات فنی به هموطنان در مناطق سیل زده را دارد بیان داشت: به معاونت فرهنگی و دانشجویی ماموریت داده شده با ساماندهی تیم های دانشجویی و گروه های جهادی بسیج دانشجویی در کنار دیگر ارگان های امدادی به مناطق سیل زده اعزام و ارایه خدمات دهند.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به رونق تولید خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند در تحقق شعار امسال معظم له گام های بزرگی بردارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه بایستی دانشگاه در مسیر تولید و درآمد زایی قرار گیرد افزود: برنامه های منسجم و نرم افزاری گسترده ای پیش بینی شده و مصمم هستیم فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه به زودی به تجاری سازی نزدیک شود زیرا توسعه آموزش های مهارتی پیش نیاز توسعه و رونق صنعت کشور است.