پزشکی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

سال نو، فکر نو، راه نو و رونق تولید علم، تحقیق و پژوهش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز در ساعات آغازین شروع به کار سال ۹۸ دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تشکر از زحمات همکاران در سال گذشته بر رونق تولید علم و پژوهش تاکید کرد .

وی افزود: سال گذشته سال بسیار پرفراز و نشیبی برای دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بود. بسیاری از همکاران در شکل گیری اولین دانشگاه علوم پزشکی با ۸ دانشکده تلاش مضاعف داشتن.راه اندازی مرکز اسناد، افزایش ساعات کتابخانه، استقلال دانشکده ها، افزایش فضای فیزیکی، بروزرسانی زیرساخت های فناوری اطلاعات، تعمیر و بازسازی بسیاری از ساختمانها، پیاده سازی چارت مصوب، توسعه بخش بالین با افتتاح بیمارستان فرهیختگان از جمله توفیقاتی بود که با تلاش کلیه همکاران نصیب این دانشگاه شد .

دکتر ابطحی در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به تاکید ریاست هیات موسس و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بر ایجاد فضای پرنشاط و کارآمد در دانشگاه، بر افزایش احترام و همدلی بین همگان و تکریم دانشجویان تاکید کرد و گفت: دانشجویان را مانند فرزندان خود بدانید و در فراهم ساختن محیط امن و فرهنگی در راستای ارتقای علم و دانش آنان کوشا باشید .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اظهار تاسف از مشکلات بوجود آمده در برخی از استانها و صدمات مالی و جانی هموطنان از جاری شدن سیل از کلیه مسولان و همکاران خواست تا با همدلی و کمک های نقدی و غیرنقدی وظیفه انسانی خود را در به صورت منسجم و توسط نیروهای بسیج معرفی شده انجام دهند .