عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید نوروزی دکتر منان حاجی محمودی، عضو هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان های ضیاییان و بهارلو در پانزدهمین روز سال نو

گالری عکس

در ادامه بازدیدهای هیئت‌رئیسه دانشگاه از بیمارستان‌ها به‌منظور انتقال پیام تشکر و قدردانی اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه به کارکنان و مسئولان بیمارستان‌ها و نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی به بیماران در ایام نوروز، دکتر حاج محمودی صبح روز پنجشنبه پانزدهم فروردین ۹۸ به همراه دکتر محمدرضا قیوم زاده ابتدا به بیمارستان ضیاییان رفت و ضمن تبریک سال نو به همکاران از نزدیک در جریان روند رسیدگی به بیماران قرار گرفت.
در بازدید از بیمارستان ضیاییان، هشیار مدیر بیمارستان، دره چی معاون مدیر، زارعی مسئول خدمات، حامد سوپروایزر، نوری رئیس حسابداری و اسدی مسئول حفاظت فیزیکی معاون غذا و دارو دانشگاه را همراهی می کردند.
دکتر حاج محمودی و دکتر قیوم زاده از اورژانس، ICU،CCU و داروخانه و لنژری بیمارستان دیدن کردند و سال نو را به همکاران تبریک گفتند و از خدمت‌رسانی کارکنان در ایام تعطیلات نوروزی تشکر کردند و در جریان روند رسیدگی بیماران و مشکلات قرار گرفتند و با چند بیمار بستری گفتگو کردند.
در ادامه بازدید، معاون غذا و دارو دانشگاه و پزشک مقیم ستاد هدایت به بیمارستان بهارلو رفتند و به همراه دکتر موسوی موحد رئیس بیمارستان، پناهی مدیر بیمارستان، قاضی مترون بیمارستان، نصیری سوپروایزر بالین و فرجی سوپروایزر اورژانس از تریاژ ، اورژانس بستری، اورژانس مسمومیت و داروخانه بازدید کردند و ضمن تبریک سال نو به همکاران این مرکز عرض خسته نباشید و خدا قوت گفتند.


در بیمارستان های ضیاییان و بهارلو نظم خوبی حاکم بود
معاون غذا و دارو دانشگاه گفت: هدف از این بازدیدها عرض خسته نباشید و تبریک سال نو به همکاران است‌. در بازید از هر دو بیمارستان بهارلو و ضیاییان نظم خوبی حاکم بود و مشکل اصلی تخت های آی سی یو است که همه بیمارستانها با کمبود تخت خالی مواجه هستند و به نظر می آمد که بیمارستانها تعطیلات آرامی را داشته اند و حوزه دارو و تجهیزات دو بیمارستان هم بررسی شد و مشکل خاصی نداشتند.  امیدوارم سال خوبی داشته باشند و با همین توان سال را به پایان برسانند.


هماهنگی تیم درمان و مدیریت بیمارستان برای ارائه خدمت عالی بود
دکتر قیوم زاده هم هدف از بازدیدهای نوروزی را خدا قوت به همکاران و تبریک سال نو دانست و  گفت: اگر مشکلی باشد در اورژانس‌ها پیگیری می شود. پزشک مقیم ستاد هدایت در ادامه افزود: تا ساعت ده و نیم، ۶۰ مراجعه به تریاژ در بیمارستان ضیاییان داشتیم نسبت به تعطیلات اورژانس خلوت و درمجموع ۷ بیمار در اورژانس بود ولی آی سی یو تخت خالی نداشت. هماهنگی تیم درمان و مدیریت بیمارستان برای ارائه خدمت عالی بود و مشکل خاصی نبود و در گفتگو با بیماران همگی رضایت کامل داشتند و یکی از بیماران با سال گذشته مقایسه کرد و امسال آمادگی بیمارستان و ارائه خدمت را بهتر دانست.

وی گفت: در بخش آی سی یو و سی سی یو مشکل خاصی نبود و فقط در یکسری اقلام مصرفی مشکل داشتند که به خانم دکتر حاج محمودی منتقل شد تا پیگیری و رفع شود. در بیمارستان بهارلو هم رضایت بیماران و خدمت‌رسانی عالی بود و مشکل خاصی وجود نداشت.
خبرنگار: سمیه عبدالمالکی
عکس: مهدی کیهان