عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر: بیش از ۳ هزار ماموریت در طرح امداد نوروزی ۹۸ انجام شد/ آمادگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده

دکتر عبدالرحیم دادجو در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از مجموع عملیات ثبت‌شده تعداد ۶۱۷ ماموریت ترافیکی و تعداد ۲ هزار و ۶۶۳ ماموریت غیر ترافیکی بوده است.


دکتر دادجو با اشاره به عملکرد مطلوب امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ بوشهر در طرح امداد نوروزی افزود: از مجموع ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ بوشهر در طرح امداد نوروزی ۱۳۹۵ نفر به بیمارستان‌ انتقال یافتند که از این تعداد ۶۳۵ مورد از مصدومان حوادث ترافیکی بودند.


وی ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ درمجموع یک هزار و ۷۵۶ مورد درمان در محل نیز انجام دادند که از این تعداد ۹۸ مورد مربوط به ماموریت‌های ترافیکی است.


دکتر دادجو با درخواست از هم شهریان و مسافران نوروزی نسبت به رعایت مقررات ایمنی به‌ویژه در هنگام رانندگی خاطرنشان کرد: در ماموریت‌های صورت گرفته از آغاز طرح امداد نوروزی تا ۱۳ فروردین‌ماه ۹۸ شاهد مرگ ۴۴ نفر بودیم که از این تعداد ۹ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و ۳۵ مورد دیگر غیر ترافیکی است.


رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ بوشهر با ابراز همدردی با هم‌وطنانی که در مناطق مختلف کشور دچار سیل شده‌اند تصریح کرد: اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از آمادگی کامل برای انجام ماموریت در مناطق سیل‌زده برخوردار است و هرزمانی که نیاز به اعزام نیروهای امدادی استان بوشهر اعلام شود همچون گذشته در کنار هم‌وطنان خواهیم بود.



انتهای پیام/ م.پ-۱۰۲۵