عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان: افزایش بازرسی‌ها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در ایام نوروز

مهندس عادی مقدس در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: انجام ۴۵۷ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۲۵۷ بازید از اماکن عمومی توسط کارشناسان محیطی شبکه بهداشت و درمان تنگستان به‌منظور پایش امنیت غذایی و سلامت عمومی مردم صورت گرفته است.


مقدس با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته در ایام نورز ۹۸ افزود: در بازدیدهای صورت گرفته شهرستان تنگستان در ایام نوروز ۶۰۰ کیلوگرم اجناس تاریخ‌مصرف گذشته کشف و معدوم گردید و به‌منظور جلوگیری از تکرار چنین مواردی پیگیری‌های قانونی لازم انجام و ۱۵ واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند.


وی ادامه داد: به دلیل ورود تعداد بالای مسافرین در ایام نوروز و توقف در مراکز خدمات رفاهی در مسیرها، کارشناسان بهداشت محیط تنگستان با مدنظر قرار دادن این موضوع، بازدیدهای مکرری را از این مراکز داشته و نسبت به رفع نواقص اقدامات لازم نیز صورت گرفته است.


رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان بهداشت آب را موضوعی مهم در امنیت غذایی مردم خواند و افزود: در ایام نوروز ۱۱۳ بازدید نیز از پایگاه‌های آب‌رسانی تنگستان صورت گرفته و ۱۵۲۲ کلر سنجی با این محوریت انجام‌شده است.




انتهای پیام/ن.ا ۳۰۱۰