عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه: ارائه خدمات به بیش از هفت هزار نفر در طرح بسیج سلامت نوروزی

مهندس محمد بازیاری در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم از اواخر اسفندماه نود و هفت، تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز به‌منظور بالا بردن رضایت مردم و مسافران نوروزی از خدمات بهداشتی درمانی شهرستان گناوه دوچندان کرده‌ایم.


بازیاری افزود: در کنار مراکز جامع سلامت شهری و روستایی که در ایام تعطیل نیز مشغول به فعالیت بودند، کارشناسان بهداشتی و درمانی در چهار مرکز شبانه‌روزی دیگر نیز در سطح شهر گناوه به ارائه خدمت به مراجعین پرداختند.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح بسیج سلامت نوروزی نود و هشت شهرستان گناوه گفت: ۲۴۶۱ نفر در این ایام به پزشکان مستقر در مراکز جامع سلامت مراجعه کردند.


بازیاری ادامه داد: خدمات دندانپزشکی و آزمایشگاهی و رادیولوژی در کنار خدمات پزشکی نیز به مردم ارائه‌شده است.


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: از ابتدای نوروز ۹۸ تا دوازده فروردین‌ماه، ۲۱۰ نفر از خدمات دندان‌پزشکی، ۹۳۱ نفر از خدمات واحد آزمایشگاه، ۱۳۹ نفر از خدمات واحد رادیولوژی و ۹۷۴ نفر از خدمات پرستاری استفاده کردند.


بازیاری با تاکید بر اهمیت انجام واکسیناسیون کودکان به‌منظور جلوگیری از بروز بیماری‌ها و مراقبت‌های زنان باردار جهت افزایش امنیت دوران بارداری و به حداقل رساندن مرگ مادر و کودک افزود: تا ۱۲ فروردین واکسیناسیون تعداد ۶۱۹ کودک و مراقبت ۶۳۳ زن باردار در مراکز جامع سلامت این شهرستان انجام شد. همچنین وی گفت: تعداد ۱۰۶۹ کودک در ایام نوروز مراقبت شدند.


رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه با اشاره به ادامه ارائه خدمات تا پایان تعطیلات گفت: هدف ما ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مراجعین است و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان گناوه آماده ارائه خدمات به مراجعین است.


انتهای پیام/ ک.آ- ۳۰۸۰