عمومی | دانشگاه صنعتی قم

‫پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت یوم الله ۱۲ فروردین

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی یوم الله ۱۲ فروردین را گرامی داشت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
۱۲ فروردین حماسه  ماندگاری از ملت شریف ایران است که با حضور آگاهانه در همه پرسی  فروردین سال ۱۳۵۸و ۹۸/۲ درصد رای مثبت به جمهوری اسلامی، پیروزی حق علیه باطل را به همگان نشان دادند.
دوازدهم فروردین روز تبلور اتحاد و ایمان ، تجلی عظمت و اراده ملت ولایتمدار و آگاه ایران بود که به ندای  امام خمینی (ره) لبیک گفتند و با  خلق حماسه ای بی بدیل برای همیشه استقلال  و آزادی ایران اسلامی را جاودانه کردند .
امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و صلابتش را در جهان  مدیون خون شهدا و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است .بی شک هر ایرانی باید در هر جای این خاک پاک با حفظ و حراست از آرمان های این نظام مقدس سربلندی و عظمت ایران را رقم بزند.
اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و تسلیت به مناسبت شهادت امام  موسی کاظم (ع)، امیدوارم در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) با خود باوری و خود شکوفایی هر چه بیشتر شاهد اعتلای همه جانبه کشور عزیزمان باشیم.