عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید نوروزی دکتر وسکویی، عضو هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان های امیراعلم و فارابی در دهمین روز سال جدید

گالری عکس۱
گالری عکس
۲

در دهمین روز فروردین ۹۸ و در ادامه بازدیدهای نوروزی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان های دولتی تحت پوشش، دکتر خورشید وسکویی، مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و عضو هیئت رئیسه دانشگاه به همراه دکتر مومنی، پزشک مقیم ستاد هدایت از بیمارستان های امیراعلم و فارابی دیدن کردند.
دکتر وسکویی ضمن تبریک سال نو به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص بازدید از مراکز درمانی امیراعلم و فارابی گفت: اورژانس هر دو بیمارستان بسیار شلوغ بود و خوشبختانه باوجود ازدحام بیماران، بیمارستان های دانشگاه کماکان در ارائه خدمت به مردم عزیزمان پیشرو هستند و من خوشحالم که در چنین جمعی خدمت می کنم.
وی هدف اصلی دیدارهای نوروزی اعضای هیئت رئیسه را صرفا تبریک سال جدید و قدردانی از زحمات همکاران بیمارستانی خواند و افزود: حضور رئیس بیمارستان و اعضای هیئت علمی در بیمارستان امیراعلم بسیار فعال بود و در هر دو بیمارستان مراجعین رضایت خوبی از نحوه ارائه خدمات درمانی و برخورد همکاران داشتند.
توضیح این که، دکتر وسکویی و دکتر مومنی در بیمارستان امیراعلم با همراهی دکتر جعفریه رئیس بیمارستان از بخش های اورژانس، ICU، CCU، رادیولوژی، دیالیز و درمانگاه و در بیمارستان فارابی با همراهی دولتیاری مدیر کشیک و صباغی سوپروایزر از بخش اورژانس دیدن کردند.

خبرنگار و عکاس: نجمه باهو