عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ ماموریت در اورژانس ۱۱۵ انجام‌شده است

دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی طبق دستورالعمل اورژانس کشور از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون، سازمان اورژانس در کل استان ۲ هزار و ۲۰۳ ماموریت ترافیکی و غیر ترافیکی انجام داده است.


وی بابیان اینکه امسال با کاهش ۱۶ درصدی ماموریت‌ها روبرو بوده‌ایم تصریح کرد: این سازمان همچنان با ۱۹ پایگاه شهری، ۳۳ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و ده پایگاه سلامت نوروزی در آماده‌باش کامل مشغول خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیزمان است.


رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر افزود: از کل ماموریت‌های صورت گرفته ۴۷۷ ماموریت ترافیکی، یک هزار و ۷۲۶ ماموریت غیر ترافیکی که یک هزار و ۹۰ مصدوم به بیمارستان اعزام شدند و یک هزار و ۱۳۲ مصدوم در محل مداوا شدند.


دکتر عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: استان بوشهر در نقاط شلوغ و استراتژیک شهرها تیم‌هایی را استقرار داده تا به صحنه نزدیک باشند و بتوانند بیماران را در محل درمان کنند و یا در صورت نیاز با صرف زمان کمتری مصدومین احتمالی را به بیمارستان اعزام نمایند.


رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر ضمن خسته نباشید به تیم‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی اخبار سازمان اورژانس در سراسر استان افزود: پرسنل اورژانس ۱۱۵ باید در ایام نوروز همواره و مانند همیشه آمادگی و هوشیاری خود را حفظ کنند.


انتهای پیام -ز.ن/۵۰۰۰