عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید نوروزی دکتر بیگلر، عضو هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان شریعتی و مرکز قلب تهران در نهمین روز سال

در ادامه بازدیدهای نوروزی اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه از بیمارستان‌ها، ۹ فروردین ۹۸، دکتر محمود بیگلر، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه و دکتر مصطفی امینی، پزشک مقیم ستاد هدایت دانشگاه از بیمارستان شریعتی و مرکز قلب تهران دیدن کردند.
در ساعات اولیه صبح دکتر بیگلر به همراه  دکتر امینی در بیمارستان شریعتی حضور یافت و از بخش اورژانس این بیمارستان بازدید کردند. سعیدی، مدیر پرستاری، ترکمن، سوپروایزر ارشد، غدولی، سوپروایزر اورژانس همراه گروه بازدیدکننده بودند. در این بازدید دکتر بیگلر بعد از عرض تبریک و خسته نباشید و خداقوت به همکاران حاضر، روند رسیدگی به بیماران و آمارهای اورژانس را موردبررسی قرار داد و با بیماران صحبت کرد.
در ادامه بازدید، این دو مسئول در مرکز قلب تهران حضور یافتند و از بخش اورژانس، بخش بیماران تحت نظر، CCU اورژانس به همراه سعیدی، سوپروایزر بازدید کردند.
دکتر بیگلر در گفت گو با روابط عمومی دانشگاه گفت: خوشبختانه در این بازدید که از دو بیمارستان انجام شد کادر پزشکی، پرستاران و کادر خدماتی با روحیه بسیار خوب در محل کارشان حضور داشتند و به بیماران خدمات ارائه می‌دادند. داشتن این‌چنین کادر درمانی باروحیه‌ای، برای دانشگاه سرمایه بزرگی است زیرا  در تعطیلات نوروزی که بسیاری از مردم در سفرها نوروزی هستند آنها در محل کارشان حضور دارند و به بیماران خدمات ارائه می‌دهند و امنیت سلامت در سطح جامعه را تضمین می‌کنند.
وی افزود: به نظرم یکی از عوامل تاثیرگذار در ایجاد چنین شرایطی، نظم پرداخت‌هایی است که رئیس محترم دانشگاه از یک سال و نیم پیش آغاز کرد و توانسته اثرات مثبتی را در کارکنان دانشگاه ایجاد کند. امیدوار هستیم در سال ۹۸ هم بتوانیم با رویکرد امکانات رفاهی و تفریحی و پرداخت‌های به‌موقع، انگیزه کارکنان را افزایش دهیم.
وی افزود: سال آینده سال سختی ازنظر اقتصاد خواهد بود و امیدوار هستیم بتوانیم رویکردمان را بر روی کارکنانمان معطوف کنیم. همچنین به‌منظور حفظ شرایط موجود از توسعه بیمارستان‌ها و بخش‌ها تا حدامکان جلوگیری کنیم تا کیفیت خدمات و انگیزه‌ها کاهش نیابد و در سال جدید بتوانیم ماموریت‌های دانشگاه را ازنظر کیفی و کمی ارتقا دهیم.
در ادامه دکتر امینی گفت: فعالیت این دو مرکز بسیار رضایت‌بخش بود و تمامی بخش‌های این دو بیمارستان در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند.
وی حضور مستمر اساتید و روحیه خوب کارکنان بیمارستان را از نقاط قوت این بازدید بیان کرد.
خبرنگار و عکاس: سارا احمدی زاده