عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون غذا و دارو: مواد مصرفی دندانپزشکی در اختیار تمامی واحدهای زیر پوشش قرار گرفته است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، مواد مصرفی دندانپزشکی مورد نیاز در ایام نوروز در اختیار تمامی واحدها قرار گرفته است .

به گزارش وب دا، دکتر عباس اخگری درحاشیه بازدید از مرکز دنداپزشکی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم برای ارائه خدمات به زائران در واحدهای زیر پوشش دانشگاه انجام شده است خاطر نشان کرد: در حال حاضر خدمات به شکل مطلوبی در واحدهای زیر پوشش دانشگاه در حال انجام است و مشکلی در زمینه تجهیزات، دارو و مواد مصرفی دندانپزشکی وجود ندارد.

دکتر شمسیان مدیر کلینیک دنداپزشکی جهاد دانشگاهی نیز در این بازدید اظهار کرد : جهت رفاه حال زائرین ومجاورین  سه کلینیک ایرانیان ،ایران مهر  و حضرت ابوالفضل(ع) به صورت شبانه روزی  و چند کلینیک دیگر در سطح شهر خدمات دندانپزشکی ارائه میدهند.

دکتر عباس اخگری به همراه دکتر مرتضی احتشام فر دبیر ستاد خدمات سفر  در ادامه بازدیدهای نوروزی با حضور در بیمارستان شریعتی، مرکز جامع سلامت شاندیز، دارالشفاء شبانه روزی حضرت علی اصغر و چند داروخانه در جریان ارائه خدمات به زائران و مجاوران قرار گرفت.

{jcomments on}