عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید نوروزی دکتر حلب چی، عضو هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان سینا و روزبه در هشتمین روز سال

در ادامه بازدیدهای نوروزی، روز پنجشنبه ۸ فروردین ۹۸، دکتر فرزین حلب چی، عضو هیئت رئیسه دانشگاه و دکتر مهرداد احمدی پزشک مقیم ستاد هدایت دانشگاه از بیمارستان سینا و روزبه دیدن کردند.
دراین بازدید که به منظور تبریک سال جدید و عرض خسته نباشید به همکاران این دو بیمارستان انجام شد، روند رسیدگی به بیماران در این بیمارستان ها از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت.
در بازدیدی که از بیمارستان سینا انجام شد، کاظمی تبریزی، سوپروایزر بالینی، دکتر مروتی، مدیر اورژانس، دکتر پاینده مهر،  متخصص طب اورژانس گروه بازدید کننده را همراهی کردند.
دکتر حلب چی و دکتر احمدی بعد از بررسی آمارهای پذیرش بیماران در بیمارستان سینا از بخش اورژانس بازدید کردند و خدمت رسانی به بیماران را در این بخش مورد بررسی قرار دادند و ضمن عرض تبریک سال جدید به همکاران، به آنها خدا قوت گفتند.


در ادامه بازدید، عضو هیئت رئیسه دانشگاه و پزشک مقیم ستاد هدایت در بیمارستان روزبه حضور یافتند. در این بازدید به همراه دکتر سیامند انوری، مدیر بیمارستان، جلیلی، مسئول خدمات و زینعلی، مدیر پرستاری از بخش های اورژانس، بخش های برنا (زنان و مردان) بازدید کردند و ضمن تبریک سال نو به همکاران این مرکز، به کارکنان خسته نباشید و خدا قوت گفتند.
دکتر حلب چی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه گفت: امروز در خدمت همکاران مان در بیمارستان سینا و روزبه بودیم و باید خدا را شاکر باشیم برای حضور همکاران پرتلاشی که در ایام تعطیل خدمات ارائه می دهند و با حداکثر تلاش شان با روی خوش پذیرای بیماران هستند. در دو بیمارستان ثبات خوبی بود و اورژانس های دو بیمارستان در روز های خلوتی به سر می بردند و بیمارستان ها از این فرصت استفاده کرده بودند و برای رفع ایرادهایی که در طول سال به دلیل ازدحام هایی که وجود دارد، اقدامات خوبی را انجام داده بودند.
وی افزود: در نهایت حضور امروز ما به همراه دکتر احمدی برای عرض تبریک و خسته نباشید و خداقوت بود و بیمارستان ها هر دو در وضعیت بسیار خوبی بودند.


دکتر احمدی، هم گفت: کارکنان در این ایام حضور فعال دارند و البته خدمت رسانی بهتری به لحاظ بار مراجعه کمتر به بیمارستان در حال انجام است. کارکنان بخش های بیمارستان تلاش می کنند بهترین خدمات را در ایام تعطیل به بیماران ارائه دهند که قابل تقدیر است.
وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تمام شیفت ها توسط اساتید، کادر پزشکی و کارکنان به صورت منظم پوشش داده میشود و خدمات به بهترین شکل در حال ارائه است.
خبرنگار و عکاس: سارا احمدی زاده