عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

اورژانس همیشه در روزهای سخت در کنار مردم قرار دارد.

اورژانس همیشه در روزهای سخت در کنار مردم قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا آل هاشم نماینده محترم  ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز ، در دومین روز از سال ۱۳۹۸ در یکی از پایگاههای اوژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز حضور یافت و از زحمات همکاران ابراز رضایت و تشکر نمود.

ایشان در این بازدید فرمودند: خیلی خوشحالم که در دومین روز از سال جدید توفیق پیدا نمودم که از پایگاه رجایی شهر اورژانس تبریز بازدید نمایم و به برادران عزیزی که در اینجا حضور دارند سلام، خداقوت و خسته نباشید بگویم.

حاج آقا آل هاشم در این باز دید سر زده در تبیین اهمیت کار همکاران ۱۱۵ اورژانس را محبوب القلوب مردم عنوان نمودند و گفتند: برخی از نهادها و ارگانها محبوب دل مردم هستند و از جمله این نهادها اورژاس است. ایشان ادامه دادند که اورژانس در روزهای سخت و در لحظات حساس همیشه در کنار مردم هستند و اگر اتفاقی باشد یا حادثه ای و تصادفی رخ دهد اوژانس در کنار ایشان حضور دلگرمکننده دارد و افزودند برخود فرض میدانم که از تلاشهای این عزیزان تشکر نمایم.
امام جمعه محترم تبریز همچنین از اقذدامات انجام یافته برای فرهنگ سازی صورت گرفته برای چارشنبه سوری ایمن و برپایی کمپین گسترده نه به چهارشنبه سوزی و اقدامات این ایام از دکتر رحمانی  مدیر مرکز حوادث و اورژانس پپیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همکاران مراکز و پایگاههای اورژانس تشکر نمود.