عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون بهداشتی شبکه بهداشت دشتستان؛ ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بیش از ۱۰ هزار نفر در مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز

محمد حسین دریسی در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، ۹ مرکز خدمات جامع سلامت به صورت شبانه‌روزی، یک آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه مواد غذایی در وقت اداری خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان و مسافرین نوروزی ارائه می‌کند.
دریسی افزود: از آغاز طرح سلامت نوروزی، ۵۴۶۴ نفر به پزشک عمومی و ۴۲۵ نفر به واحدهای دندانپزشکی مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه نموده و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.
وی همچنین اظهار کرد: آزمایشگاه مرکزی نیز به بیش از ۱۹۰۰ نفر خدمات آزمایشگاهی ارائه نموده و در بخش تزریقات و پانسمان نیز ۲۸۴۲ نفر خدمات گرفته‌اند.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: مراقبین سلامت در ایام تعطیلات نوروز به ۲۵۰۰ مادر باردار و کودک مراقبت‌های بهداشتی را ارائه کرده‌اند و نسبت به سال گذشته ارائه خدمات رشد چشمگیری داشته است.
محمد حسین دریسی گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی که از ۲۰ اسفند ماه شروع شده بیش از هزار بازدید توسط بازرسان بهداشت محیط از مراکز حساس مواد غذایی انجام شده، در این راستا ۱۹ مرکز متخلف به مراکز قضایی معرفی شده‌ و ۲۰۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری و معدوم گردید.

انتهای پیام/ س.غ۳۰۳۰