عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازدید نوروزی دکتر صادق نیت، عضو هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان‌های آرش و بهرامی در ششمین روز سال نو

در ادامه بازدیدهای هیئت‌رئیسه دانشگاه از بیمارستان‌ها به‌منظور انتقال پیام تشکر و قدردانی اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه به کارکنان و مسئولان بیمارستان‌ها و نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی به بیماران در ایام نوروز، دکتر خسرو صادق نیت  عضو هیات رئیسه دانشگاه و رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به همراه دکتر احسان مقیمی پزشک مقیم ستاد هدایت و مسئول امور ایثارگران دانشگاه صبح روز سه شنبه ۶ فروردین ماه ۹۸  ابتدا به بیمارستان جامع بانوان آرش رفتند و ضمن تبریک سال نو به همکاران از نزدیک در جریان روند رسیدگی به بیماران قرار گرفتند.

در این بازدید دکتر مسعود رفعتی، مدیر بیمارستان، پریسا کریم زاده سوپروایزر و فریبا نوری مترون بیمارستان دکتر صادق نیت را همراهی می کردند.
دکتر صادق نیت و دکتر مقیمی از اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی بیمارستان دیدن کردند و سال نو را به همکاران تبریک گفتند و از خدمت‌رسانی ایشان در ایام تعطیلات نوروزی تشکر کردند.


در ادامه بازدید، عضو هیئت رئیسه دانشگاه و پزشک مقیم ستاد هدایت به بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی رفتند و به همراه دکتر پیمان صادقی، رئیس بیمارستان، آزیتا زارع سوپروایزر و رویا مجیدی مترون بیمارستان از تریاژ، اورژانس، CPR و اتاق پزشکان دیدن کردند و ضمن تبریک سال نو به همکاران این مرکز، به کارکنان خسته نباشید و خدا قوت گفتند.
دکتر صادق نیت در پایان بازدید و در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات عید هستیم و همه به فکر استراحت و رفع خستگی عملکرد یک ساله گذشته اند ،همکاران بیمارستانی به صورت شبانه روزی مشغول به ارائه خدمت و پاسخگویی به بیماران هستند و باوجود مشکلات عدیده ای که وجود دارد خدمات مطلوبی را به مراجعین ارائه می دهند.

وی افزود: با تعدادی از بیماران که صحبت کردم همگی از خدماتی که دریافت کرده اند رضایت داشته اند مسلماً در ایام نوروز ما محدودیت خدمات داریم اما در بیمارستان ها شاهد رضایت نسبی بیماران بودیم و کمبودها عامل این نبوده که ما در ارائه خدمات کوتاهی کنیم.
بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، بیمارستان آموزشی، درمانی و درجه یک دولتی
دکتر صادق نیت خاطر نشان کرد: در بیمارستان های آرش و بهرامی شاهد حضور فعال مسئولان و همکاران در بخش های مختلف بودم که با نظم خوبی به بیماران خدمات ارائه می دادند که این جای تقدیر و تشکر از یکایک این عزیزان دارد.
وی تصریح کرد: این بازدید ها در راستای عرض تبریک سال نو و گفتن خسته نباشید به همکاران پرتلاش کادر درمانی است که در تمام ایام تعطیل و غیرتعطیل به مردم خدمات ارائه می دهند و در نهایت هم بررسی عملکرد مراکز که اگر خدایی نکرده مشکلی وجود دارد برای رفع آن قدم برداریم که خدا را شکر با مورد خاصی روبرو نشدیم.
در ادامه دکتر مقیمی یادآور شد: بازدید در طی سال به صورت مرتب انجام می شود و اختصاص به ایام خاصی ندارد ولی در ایام نوروز برای عرض تبریک و خسته نباشید خدمات همکاران می رسیم و این همکاران همچون گذشته با دل و جان به مراجعین خدمات ارائه می دهند و الحمدالله در روند کارهیچ اختلالی وجود نداشت و همه موارد به نحو احسن انجام می شد. ان شاءالله خداوند متعال سال پر برکت همراه با سلامتی برای همگی رقم بزند و با انرژی و توان بیشتری به بیماران خدمات ارائه دهیم.
خبرنگار و عکاس: الهام علی