عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

دیدار رئیس دانشگاه با همکاران مجموعه فضای سبز دانشگاه - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸

رئیس دانشگاه در حضوری سر زده به گلخانه دانشگاه رفت و با همکاران مجموعه فضای سبز دانشگاه دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه در این دیدار با بیان اینکه زحمات و تلاش مجموعه فضای سبز دانشگاه باعث ایجاد محیطی زیبا و بانشاط می شود خطاب به همکاران این مجموعه گفت: فضاسازی زیبای دانشگاه که توسط شما انجام می شود، آرامش، لذت و سلامت روان همکاران و مراجعین  دانشگاه را به همراه دارد.
دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی با ابراز خرسندی از ایجاد گلخانه در دانشگاه افزود: به یکایک همکاران این مجموعه خدا قوت می گویم و آرزو می کنم در کنار خانواده روزگاری خوب و خوش را سپری کنید.
دکتر جواد خامسان مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه نیز با بیان اینکه همکاران فضای سبز دانشگاه بدون هیچ چشمداشتی کار می کنند از حضور دلگرم کننده رئیس دانشگاه درجمع این مجموعه قدردانی کرد.
رئیس اداره نظارت برخدمات عمومی دانشگاه نیز این دیدار را یکی از خاطره انگیزترین دیدارهای مسئولین دانشگاه برشمرد و به فعالیت های کمیته زیباسازی و فضای سبز دانشگاه اشاره کرد و گفت: تصفیه فاضلاب های واحدهای تابعه دانشگاه برای آبیاری فضای سبز یکی از مهمترین مصوبات این کمیته است که با توجه به خشکسالی های منطقه اگر مورد توجه قرار بگیرد اقدام ارزشمندی خواهد بود.
مسعود محتشمی در ادامه اشاره ای به مشکلات گلخانه دانشگاه داشت و برای رفع این مشکلات نیز  درخواست مساعدت از رئیس دانشگاه داشت.