عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

مشاور رئیس دانشگاه ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان ها را در ایام تعطیلات نوروز مطلوب ارزیابی کرد

در ادامه بازدیدهای هیئت‌رئیسه دانشگاه از بیمارستان‌ها، دکتر امینی صبح روز یکشنبه چهارم فروردین ۹۸ به همراه دکتر گنجعلی خان از اورژانس ، NICU و داروخانه بیمارستان یاس بازدید کرده  و ضمن تبریک سال نو به همکاران از نزدیک در جریان روند رسیدگی به بیماران قرار گرفتند.
در این بازدید افشار سوپروایز کنترل عفونت و افشاری مسئول حراست بیمارستان، مشاور رئیس دانشگاه را همراهی کردند.
سپس دکتر امینی و دکتر گنجعلی خان به بیمارستان سینا رفته و به همراه هادی مخبر مشاور رئیس بیمارستان، تبریزی سوپروایزر بالینی و نجفی سرپرستار اورژانس از اورژانس ، ICU اورژانس و داروخانه بازدید و ضمن تبریک سال نو به همکاران این مرکز، به کارکنان خسته نباشید و خدا قوت گفتند.
درنظرگرفتن تمهیدات مناسب در بیمارستان ها و ارائه خدمات مطلوب به بیماران
دکتر امینی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه گفت: هدف اصلی از بازدیدهای نوروزی عرض تبریک سال جدید و خداقوت به همکارانی هست که در تعطیلات نوروز به جای اینکه کنار خانواده های خود باشند در محل کارشان حضور دارند و مشعول خدمت رسانی به مردم دردمند و نیازمند هستند.
وی افزود: در ایام نوروز، هر روز یکی از همکاران به نمایندگی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه در بیمارستان ها حضور پیدا می کنند ، امروز هم من به نمایندگی از هیات رئیسه  به بیمارستان سینا و یاس رفته که سال نو را خدمت دوستان تبریک بگویم. هدف دیگر این بازدیدها شنیدن مشکلات و کمبودهای احتمالی و کمک به رفع آن در صورت امکان است.
مشاور رئیس دانشگاه اظهار داشت: خوشبختانه در هر دو بیمارستان سینا و یاس همکاران حضور فعالی داشتتد. کسانی هم که مراجعه کرده بودند، با هیچ مشکل غیر معمولی مواجه نبودند. خوشبختانه کم و کسری هم از لحاظ تجهیزات و دارو، نیروی انسانی متخصص پزشکی، پرستار و پشتیبانی وجود نداشت. با بیماران و همراهانشان که صحبت کردیم، آنها نیز خداروشکر مسئله خاصی را بیان‌نکردند. طبق گزارش همکاران آمادگی کامل دارند که با تمام ظرفیت اورژانس ،خدمات خود را با کیفیت مناسب به بیماران ارائه دهند. در مجموع نشان می دهد که با تمهیداتی که مسئولین بیمارستان ها و پیشتیبانی ستاد دانشگاه از قبل اندیشیده اند، شرایط بیمارستان ها به گونه ای فراهم شده که آمادگی کامل برای ارائه خدمات وجود دارد، ما مشکل خاصی را تا کنون نداشتیم و امیدوارم با حرکت در همین مسیر تا پایان تعطیلات با مشکلی مواجه نشویم.
حضور فعال همکاران  و شرایط مطلوب در بیمارستان ها
دکتر گنجعلی خان نیز با مثبت ارزیابی کردن شرایط دو بیمارستان یاس و سینا گفت: در بازدید امروز که در خدمت دکتر امینی بودیم، در هر دو بیمارستان کمبود نیروی انسانی وجود نداشت و همه کارکنان و اساتید مقیم حضور داشتند. اساتید آنکال برای ویزیت مراجعه می کردند. بیماران تعیین تکلیف شده بودند و از برنامه درمانی خود اطلاع داشتند. در هر دو بیمارستان تخت های اورژانس و ویژه به طور کامل فعال بود . تخت بخش ها به مقدار مورد نیاز تعطیلات نوروز راه اندازی شده بود و تخت خالی وجود داشت. در مجموع شرایط مناسبی در بیمارستان ها حاکم بود.

عکس و خبر: الهام حق شناس