عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

آمادگی بیمارستان علوی برای خدمت رسانی در ایام نوروز

بیمارستان تخصصی جراحی عروق علوی از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام نوروز با تمام توان آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است.

به گزارش وبدا، بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد در منطقه ای زیارتی-توریستی در مجاورت حرم مطهر رضوی قرار دارد. این بیمارستان با بهره گیری از اساتید برجسته دانشگاهی و کارکنان مجرب و نیز به کمک روزآمدترین دانش، مهارت و فن آوری پزشکی، متعهد به انجام پژوهش های علمی و ارائه خدمات تشخیصی و درمانی پیشرفته جراحی عروق به بیماران ایرانی و غیر ایرانی می باشد.

این بیمارستان مجهز به  بخش های اطاق عمل، سی سی یو، آی سی یو، آنژیوگرافی، درمانگاه بخش های جراحی مردان و زنان است که به زودی بخش جراحی و اتاق عمل جدید آن نیز افتتاح خواهد شد.

در این بیمارستان به بیماران عروقی خدمت رسانی می شود و علاوه بر مشهد و شهرستان های مجاور از استانهای سیستان و بلوچستان، گلستان  نیز بیمارانی برای درمان مراجعه می کنند همچنین مردم کشور عراق وافغانستان نیز برای درمان بیماران به این مرکز مراجعه می کنند.

این مرکز برای خدمت رسانی هر چه بهتر در ایام نوروز کاملا فعال است و اورژانس بیمارستان نیز تمام بیماران از جمله بیماران حوادث را پذیرش می کند.

{jcomments on}