عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

پیام نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان...

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

نجوای تحول به احسن الحال که در آغاز زندگی دوباره طبیعت به گوش می رسد، مقدمه تغییر و تحول و سرآغاز رویش و تکامل است؛ هم‎آوایی بهار طبیعت با بهار معنویت نویدبخش بارش فضلیت‎های بیکران می‎باشد؛ بی‎شک نوروز برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است.

پیشبرد اهداف و برنامه­ ها دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۹۷با تلاش و همت مسئولین اجرایی دانشگاه در زمینه اعتلای این مجموعه عظیم آموزشی به رغم همه مشکلات و محدودیت­‎ها بر هیچ ناظر منصفی پوشیده نیست، گرچه موانع و دشواری‎های پیش رو کم نبوده لکن تدابیر مدبرانه دکتر ولایتی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت­‎های بی‎شائبه دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی باعث دلگرمی و امیدواری بوده است.

لازم است در آستانه سال جدید، از همراهی­‎ها و پشتیبانی‎های خوب و دلگرم کننده مسئولین محترم و همکاران تلاشگر اعم از اعضای محترم هیات علمی، اساتید معزز، مدیران و کارکنان گرامی در همه حوزه‌های و دانشجویان عزیز و خانواده­‎های معزز آنان که دل در گرو پیشرفت این دانشگاه داشته و دارند، سپاسگزاری ویژه نمایم و از آستان حضرت احدیت توفیقات سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی برایشان، مسالت می نمایم .

اینجانب فرا رسیدن نوروز باستانی و حلول سال نو را که مقام معظم رهبری آن را سال ........................ نامگذاری نهادند، خدمت همه هم میهنان گرامی، خاصه دانشگاهیان گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده  و آرزومندم سال جدید سال ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله العظم (روحی له الفداء) باشد و در این سال سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای ملت سرافراز ایران مسئلت دارم .

امید است با  یاری از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

دکتر سلطانعلی میر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

هم‎آوایی بهار طبیعت با بهار معنویت نویدبخش بارش فضلیت‎های بیکران می‎باشد؛ اینجانب فرا رسیدن نوروز باستانی و حلول سال نو را که مقام معظم رهبری آن را سال "رونق تولید" نامگذاری نهادند، خدمت همه هم میهنان گرامی، خاصه دانشگاهیان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده  و آرزومندم با  یاری از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

دکتر سلطانعلی میر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان