عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

پیام نوروزی دکترنقش به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی

متن این پیام به این شرح است :

پیام نوروزی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف آباد

اَللَّهُمَّ هَذِهِ سَنَهٌ جَدِیدَهٌ وَ اَنْتَ مَلِکٌ قَدِیمٌ اَسْاَلُکَ خَیْرَهَا وَ خَیْرَ مَا فِیهَا وَ اَعُوذُ بِکَ مِنْ شَرِّهَا وَ شَرِّ مَا فِیهَا وَ اَسْتَکْفِیکَ مَوُنَتَهَا وَ شُغْلَهَا یَا ذَاَلْجَلاَلِ وَ اَلْاِکْرَامِ . زاد المعاد ؛ ج ۱ , ص ۳۲۸

بار خدایا! این سال جدید است و تو پادشاه قدیم هستى، خیر امسال و خیر آن‌ چه در امسال است را از تو مى‌خواهم و از بدى امسال و بدى آنچه در آن است به تو پناه مى‌برم.

سال ۱۳۹۷ نیز با همه خاطره های تلخ و شیرینش به پایان رسید، آنچه مسلم و مشهود است این است که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی علیرغم ناکامی ها و شکست های بزرگ در جنگ های نابرابر نظامی و جنگ تمام عیار فرهنگی که در طول عمر سرتاسر پر افتخار و غرور انگیز انقلاب اسلامی متحمل شده اند این بار نیز جنگ جهانی اقتصادی را بر علیه ملت ایران آغاز نموده اند و این اقدامات ناشیانه در زمانی رخ می دهد که ایران عزیز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را پشت سرگذاشت و قدم به دهه پنجم حیات شیرین خود نهاد که اگرچه دشمنان مستکبرش گمان‌های باطلی در سرداشته و دارند اما دوستانش نیز در سراسر جهان، امیدوارانه آنرا در گذر از چالش ها و به دست آوردن پیشرفت های خیره کننده، همواره سربلند و سرافراز دیده اند .

صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبردانا و فرزانه انقلاب اسلامی و توصیه های گرانبهای معظمٌ له به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران بزرگ اسلامی، تجدید مطلعی خطاب به ملت سرافراز ایران و به ویژه جوانان برومندش است. که به مثابه منشوری برای دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی وتمدن سازی خواهد بود و فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد .

یقیناً این گام بزرگ، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنا فداه) هست نزدیکتر خواهد کرد .

اینجانب به رسم زیبای فرهنگ و سنت اسلامی و ایرانی، این میراث گرانبهای اجداد خود را ارج نهاده و فرا رسیدن سال نو و تقارن خجسته آن با میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بویژه همکاران و دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد تبریک می گویم. از خداوند متعال می‌خواهم تا این سال را، سال صلح، ثبات، فراوانی، سرسبزی و نشاط برای ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان بگرداند.

هر چند همگان می دانیم که در آغاز این بهار در خانه های بسیاری از مردم عزیز کشورمان مشکلات اقتصادی سایه افکنده است. اما ایمان دارم روحیه استقامت، صبر و تحمل مثال زدنی این مردم شریف، باعث گردیده که در طول تاریخ پرافتخارش از فراز و نشیب های بسیار گذشته و یقین کامل دارم که به لطف پروردگار بزرگ و با اراده استوار مردم دلیر این سرزمین سراسر افتخار، سختی ها نیز به پایان خواهد رسید. از دانشجویان عزیز انتظار دارم با پیروی از سیره نبوی و بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای فردای شکوهمند ایران اسلامی تلاش مضاعف نموده و راه‌های شکوفایی فردای این سرزمین که پر از روشنی و نشاط خواهد بود را هموار سازند.