عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

پیامِ نوروزی معاونِ آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

بسمه تعالی

این عید پر از عطر دل‌انگیز خداست          سرشارترین آینه خاطره‌هاست
نوروزِ خوشت همیشه رنگین با عشق         آراسته با دلی که همراه خداست

سال ۱۳۹۷، با همه فراز و نشیب‌هایش،  جایش را به روزها و روزگاری نو می‌دهد. در سال گذشته توفیق دانشجویان دانشگاه در حوزه مسائل آموزشی چشم‌گیر بود.  اجرایِ سیاست‌هایِ آموزشی دانشگاه، همسو با مقررات جاری و اسناد بالادستی و با همراهی و همکاریِ اعضایِ هیات علمی، کارکنان و دانشجویان ارجمند، توانست در توسعه کیفیِ آموزشگاه راه‌گشا باشد. توفیقِ دانشجویان در احراز رتبه‌هایِ برتر در حوزه‌های مختلف علمی و بین‌المللی، گواهِ این مدّعاست.

دانشگاهیان ارجمند! اکنون سال نو، ما را به خود می‌خواند تا با تکیه بر درس‌ها و تجربیّات گذشته، راهی نو در توسعه عملی دانشگاه و کشورمان بگشاییم. بر ماست که در راه اعتلای دانشگاه و جامعه از هیچ کوششی دریغ نکنیم و همه توش و توان خود را برای رسیدن به اهداف بلند علمی نظام مقدّس جمهوری اسلامی به کارگیریم.

اینجانب حلولِ سال نو و تولّد دوباره  طبیعت و عید فرخنده و باستانیِ نوروز را، که یادگار نیاکان ما و پیام‌آور دوستی، عشق، محبّت، زیبایی و خرّمی انسان و طبیعت است و با ایّام با ولادت باسعادت اوّلین اختر تابناک امامت، حضرت علی (ع) مقارن گشته و جلوه‌ای علوی یافته است؛ به همه جویندگان علم و دانش، استادان بزرگوار، کارکنان ارجمند و دانشجویان گرامی تبریک عرض می‌کنم و برای همه عزیزان، سالی سرشار از موفقیّت، به‌روزی و سلامتی آرزومندم.

دکتر محمّدرضا اسلامی

معاون آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان