عمومی | دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

پیام تبریک ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان به مناسبت حلول سال نو و نوروز باستانی

دکتر علی اصغر بهشتی ریاست محترم دانشگاه صنعتی قوچان طی پیامی حلول سال نو و فرارسیدن عید سعید نوروز و بهار طبیعت را تبریک عرض نمودند.

در این پیام آمده است :

یا مقلب القلوب و الابصار

اعضاء محترم هیات علمی ، کارمندان محترم (یاوران علمی) و دانشجویان عزیز و گرامی

با سلام و احترام و تحیات وافر

خدای رحمان نوید حلول سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا زمینی مرده و پژمرده را به رسم آغاز به دست خالق حکیم به سبزی و خرمی درآورد.

سالی سرشار از تعامل ، تلاش و شور و شعف را همراه شما دانشگاهیان عزیز پشت سرگذاشتیم و هم اکنون با ظهور و بروز بهار فرح بخش ، با استعانت از معمار پویندگی و پایندگی ، امید است قلب هایمان را به نور ایمان و دستهایمان را با تحول و شکوفایی همراه سازیم وگامهای استوار را در تحقق ایده ها و طرح های ماندگار برداریم.

ضمن عرض صمیمانه ترین شادباش ها به یمن فرارسیدن بهار سال ۱۳۹۸ و با آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله) و سربلندی و پیروزی برای تمامی  دولتمردان دولت تدبیر و امید  و همه خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، بدینوسیله از تلاش و مشارکت فعال همه همکاران دانشگاهی عزیز در تحقق اهداف دانشگاه صنعتی قوچان در سال گذشته قدردانی نموده و از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در مسیر تلاش برای اعتلای آرمانهای علمی و پژوهشی کشور در سال پیش رو خواهانم.

دکتر علی اصغر بهشتی

رئیس دانشگاه