عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

پیام تبریک دکتر علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، دکتر علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به مناسبت فرا رسیدن سال جدید متن پیامی بیان داشتند.

متن پیام به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

به نام آفریننده زیباییها

بار دیگر نوروز با تمام زیباییهایش فرا می رسد،بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و بار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می شود.

عید نوروز،پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش،انبوه انسانها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید.

اینجانب سال نو و نوروز ۹۷ را که با مناسبت هایی همچون ماه رجب، ایام اعتکاف همراه است را به محضر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد

دزفول تبریک عرض کرده، ضمن تقدیم بهترین مراتب تقدیر و سپاس خود به تمامی اساتید، کارکنان، دانشجویان عزیز وگرانقدر از درگاه خداوند متعال ،سربلندی و سرافرازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سلامتی و توفیق روز افزون برای خانواده بزرگ و متعهد دانشگاه آزاد اسلامی را در سال جدید مسئلت می نمایم. ان شاءالله سال جدید با یاری از ذات لایزال الهی وبا پیروی از منویات حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با بهره گیری از توانمندی نیروهای پر توان این واحد دانشگاهی بتوانیم فعالیت های تولیدی و توسعه فعالیت های مراکز تحقیقاتی را در سطح واحد دزفول پیاده سازیم.

دکتر علی افروس

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول