عمومی | دانشگاه بزرگمهر

پیام رئیس دانشگاه به مناسبت سال نو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد حسین شفیعی میم، رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی دانشگاهیان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

هو الرّحمن الرّحیم

پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می کند و اوست که مردگان را پس از مرگ زنده میگرداند و بر هر چیزی توانا است. (روم ۵۰ )

سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. نوروز گرچه عیدی باستانی است، ولی سر آغازی دوباره بر تجدید ارادت ها، یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت هاست و فصلی نو برای نو شدن همراه با طبیعت است. عید نوروز آغاز رویش است، این رویش همچنان که در طبیعت محسوس است، می تواند در دل ها و جان های ما و حرکت رو به پیشرفت ما نیز خود را مجسم و نمایان کند .

با خوبی ها و تلخی ها آنچه بود برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگی دیگر از درخت زمان بر زمین افتاد و بهاری نو در شرف آغاز است .

لازم است در آستانه سال جدید، از همراهی ها و پشتیبانی های دلگرم کننده مردم شریف و مسئولین محترم شهرستان  قائنات با دانشگاه بزرگمهر قائنات سپاسگزاری ویژه نموده و به همه همکاران تلاشگر اعم از اعضای محترم هیات علمی، مدیران و کارکنان گرامی حوزه های مختلف که دل در گرو سربلندی هر چه بیشتر دانشگاه داشته و دارند، خدا قوت و خسته نباشید گفته، و از تلاش خستگی ناپذیر این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم .

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ی امام راحل و شهدای گرانقدر خصوصاً مدافعین حرم و وطن، در آستانه حلول سال جدید خورشیدی و عید سعید نوروز باستانی، آغاز سال ۱۳۹۸ شمسی و تقارن آن با فرخنده ایام ولادت باسعادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) و ایام پرخیر و برکت رجب را به فال نیک گرفته، و آغاز سال جدید و بهار طبیعت را خدمت هم وطنان گرامی، دانشگاهیان عزیز، خاصه خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات تبریک صمیمانه عرض می نمایم، و سالی سرشار از برکت و معنویت همراه با سلامتی و شادی را از درگاه ایزد متعال برای ملت سرافراز ایران مسئلت دارم

امید است سال آینده، با انسجام کاری بیشتر، همدلی،  همفکری و هم افزائی، سالی پربرکت برای کشور عزیزمان ایران و سرشار از موفقیت برای همگان باشد .

محمد حسین شفیعی میم

رئیس دانشگاه