عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

پیام تبریک سال جدید دکتر صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید...

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْاَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا اِلَى اَحْسَنِ الْحَالِ

بهار گل افشان از راه می رسد و زمزمه‌های ناب زندگی، راز خلقت، شکوه طبیعت، پالایش روان و خوداندیشی و نواندیشی را متجلی می سازد. پیام مشترک بهار ، نوشدن و بازآفرینی برای طبیعت و انسان است. زبان گویای خداوندی که به انسان می‌آموزد رمز ماندگاری و رستگاری او در عرصه ی هستی، منوط به تغییر و تحول، تلاش و پویایی و خلاقیت و اندیشه ورزی است.
این بهار را آغاز می کنیم درحالی که چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی را پشت سر نهاده ایم. آغاز می کنیم در حالی که هوای مان از عطر خوش ولادت بانوی آب و آیینه، حضرت فاطمه ی زهرا (س) و شاه خوبان، حیدر امیرالمومنین، حضرت علی (ع) بهاری است. آغاز می کنیم  و با احترام و ارادت به اسوه ی صبر و متانت، حضرت زینب (س)، به استقبال باغ آبادان اعیاد شعبانیه می رویم و کام جان مان را تازگی و طراوت می بخشیم.
در آستانه ی تحویل و تحولی چنین باشکوه، ضمن تبریک و تهنیت این همه مبارکی و خجستگی، تندرستی، شادکامی، عاقبت به خیری، آرامش در زندگی و توفیق در بهره مندی بیشتر از آموزه های امیرالمومنین (ع) و سال جدید پرباری برای مردم شریف ایران و میهن اسلامی، به ویژه خانواده ی بزرگ و خدوم دانشگاه فنی و حرفه ای از درگاه خدای بهارآفرین مسئلت می نمایم.

ابراهیم صالحی عمران

رئیس دانشگاه