عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

دبیر شورای راهبردی و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: زیرساخت های فناوری اطلاعات در واحد نجف آباد بسیار مطلوب و دیتا سنتر موجود در حد سرور فارم با همه تمهیدات لازم است.

به گزارش پایگاه خبری واحد نجف‌آباد، مسعود همتی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از بخش‌های مختلف این دانشگاه شامل دیتاسنتر، کتابخانه دیجیتال و مرکز تحقیقات مه‌داده بازدید کرد و از نزدیک با توانمندی‌ها و امکانات این واحد دانشگاهی آشنا شد .

وی در این بازدید با اشاره به تغییر و تحولات در حوزه فناوری اطلاعات گفت: دکتر طهرانچی بسیار خوش‌فکر است و در بحث فناوری اطلاعات ایده‌های بسیار خوبی دارد و در آینده نزدیک اتفاقات و تحولات بسیار بزرگی در این بخش از دانشگاه رخ خواهد داد .

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: رئیس دانشگاه تاکید بسیار زیادی بر ارتباط دانشگاه و صنعت و قصد همراه‌کردن این دو نهاد را با یکدیگر دارد و در همین راستا و در بحث پژوهش، پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان باید در حل یکی از مشکلات کشور و منطقه کمک کند .

همتی با اشاره به فعالیت دانشگاه‌های نسل چهارم گفت: دانشگاه نسل چهارم دانشگاهی است که به مسائل و مشکلات منطقه و حوزه خودش بپردازد .

وی با یادآوری مشکلات بخش فناوری اطلاعات و سایت‌های بعضی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در زمان انتخاب واحد دانشجویان گفت: در جلسات متعدد بابت این مشکل از دانشجویان عذرخواهی کرده‌ام و با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با یاری خدا برای ترم‌های آینده مشکلی نداشته باشیم و دانشجویان بتوانند با خیال آسوده انتخاب واحد کنند .

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از سرور واحد نجف‌آباد گفت: در این واحد یک سرور فارم با در نظرگرفتن همه تمهیدات لازم راه‌اندازی شده که به جرئت می‌توان گفت این یک سرور فارم مطلوب و مورد قبول است که به بهترین شکل و با کمترین هزینه ممکن در حال کار است .