عمومی | دانشگاه فرهنگیان

سال جدید سال حرکت مضاعف به سوی ارتقاء فعالیتهای فرهنگی دانشگاه

آخرین نشست صمیمی معاونت  فرهنگی و اجتماعی با حضور دکتر محمدی و مدیران ادارات و همکاران حوزه معاونت در تاریخ بیست و هفتم اسفند ۹۷ در سالن شریعمتداری برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی، ایام ماه رجب را که مصادف با تولد امام محمد باقر و امام جواد و حضرت علی ابن ابیطالب (ع) می باشد را مغتنم شمرده و قبولی طاعات و عبادات همکاران را از خداوند متعال آرزو کرده و روز پدر و رسیدن سال جدید را تبریک گفت.

در ادامه دکتر محمدی با تاکید بر تعاملات درون سازمانی، ارتباطات انسانی را اصل یک رفتار سازمانی دانست و حفظ کرامت و حرمت افراد را از اهم وظایف کارکنان و مدیران برشمرده و خاطر نشان کرد با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان سردمدار نظام تعلیم و تربیت کشور بر اساس آموزه های دینی و اسلامی است، رفتار حاکم بر سازمان و تعاملات درون سازمانی باید پسندیده و و در خور این نظام و برگرفته از ارزشهای اسلامی باشد.

همچنین تلاش و خدمت در دانشگاه فرهنگیان را عبادت دانسته و با دوری از روزمرگی و بی انگیزیگی، توفیق هرچه بیشتر خدمت در این عرصه را یادآور شد و از همکاران خواست که ظرفیت پذیرش انتقاد را در خود بالا ببرند و از اینکه انتقادی به آنها وارد می شود، ناراحت نشوند، خودشان را اصلاح کنند زیرا برخورد با انتقاد صحیح و سازنده مانع پیشرفت و سزاوار رفتار انسانی و اسلامی نیست.

در ادمه هر یک از همکاران حوزه ستادی اعم از مدیران کل و کارشناسان با  تبریک اعیاد رجب و سال نو در خصوص مسائل و مشکلات حوزه فعالیت خود به اختصار مطالبی را عنوان کردند.

در پایان از همکاران صف و ستاد حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی سراسر کشور با اعطای تقدیرنامه تشکر شد.