عمومی | دانشگاه مازندران

پیام تبریک سرپرست دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت

Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در آستانه سال نو و به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت، دکتر یحیی طالبی رستمی سرپرست دانشگاه مازندران پیام تبریکی را خطاب به دانشگاهیان و به ویژه اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه مازندران صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

نوروز، یکی از مظاهر شکوه و جلوه عظمت الهی در جهان است که با نظاره آن، می توان سیمای خالق را به تماشا نشست و مهر و رافت الهی را در ذهن تداعی نمود و به این باور رسید که انوار مهر الهی همیشه به سوی انسان و همه موجودات، در حال تابیدن است .

بهار طبیعت، زیباترین آیینه هنرنمایی خالق بی همتاست و از همین رو، از خدای قادر و متعال می خواهم تا به ما بندگان نیازمند به رافت، زندگی سالم و سربلندی و ظهور منجی عالم بشریت را اعطا فرماید .

اولین روز از فصل بهار، شروعی تازه برای سرزندگی، شور و سرمستی و نوروز، عید شکفتن، تحرک، افتخار و نواندیشی است. تقارن حلول سال جدید و عید نوروز امسال با میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر را که خبر از دگرگونی احوال و انقلاب قلوب می‌دهد، به ملت ایران و عموم دانشگاهیان به ویژه استادان ارجمند، کارمندان محترم و دانشجویان عزیز دانشگاه مازندران که در راه اعتلای دانش، تلاش می‌نمایند، تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان برای همگان در سال جدید، سلامتی و عاقبت‌‌بخیری آرزومندم .

همواره شاد و سربلند باشید

یحیی طالبی رستمی

سرپرست دانشگاه مازندران