عمومی | معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

شرکت های دانش بنیان اصفهان و شیراز مشاوره رایگان می گیرند

مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امکان مشاوره رایگان به شرکت های دانش بنیان  در استان ها را فراهم کرد .

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، در استان های اصفهان و فارس امکان مشاوره رایگان به صورت حضوری به شرکت های دانش بنیان فراهم شد .

تا پیش از این  مشاوره ها به صورت تلفنی یا مجازی در استان های دیگر انجام می شد و شرکت ها برای دریافت مشاوره حضوری باید به تهران مراجعه کرده و از مسائل خود را پیگیری میکردند. به همین دلیل مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی برای ایجاد دسترسی شرکت های دانشبنیانی که در سایر استانها فعالیت میکنند به مشاوران خبره، درنظر دارد تا به صورت حضوری خدمات مشاوره ای را به شرکت های دانش بنیان در اصفهان و فارس ارائه کند .

دوره های ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به شرکت های دانش بنیان در گذشته به صورت مقطعی ارایه می شد اما پس از این مقرر شده تا این خدمات به صورت دائمی در این شهرها ارایه شود .

خدمات مشاوره ای به شرکت های دانش بنیان در حوزه‌های مشاوره حقوقی ، مشاوره مالیاتی ، مشاوره بیمه تامین اجتماعی و مشاوره گمرک و واردات ارایه می شود .

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت daneshbonyan.ir بخش مشاوره های کسب و کار مراجعه کنند .