عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بابل

فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در ایام نوروز در بابل

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه از فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در ایام نوروز در شهرستان بابل خبر داد.

دکتر جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کردند: در ایام تعطیلات نوروزی ۸ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و یک مرکز خدمات جامع سلامت شهری امیرکلا بعنوان مرکز معین آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی می باشند و با توجه به حضور مردم و مسافرین عزیز در روزهای منتهی به ۱۳ فروردین روز طبیعت، مرکز خدمات جامع سلامت سیدکلا در بخش بابلکنار روزهای ۱۲ تا ۱۶ فروردین فعال می باشد.
وی بیان داشت: در این ایام مرکز خدمات جامع سلامت علی بن موسی الرضا نیز خدمات دندانپزشکی را همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ارائه می دهد.
معاون بهداشتی دانشگاه با بیان اینکه تشدید بازرسی بهداشت محیط از ۲۰ اسفند ماه شروع شده و تا ۲۰ فروردین ۹۸ ادامه دارد، اشاره داشتند که غربالگری تیروئید نوزادان ، آزمایش ازدواجی و واکسیناسیون هاری در این ایام در معاونت بهداشتی انجام می گیرد.
دکتر جوانیان در ادامه خاطرنشان کردند:  معاونت بهداشتی از طریق سامانه ۱۹۰ پاسخگوی شکایات مردمی در خصوص مباحث و مشکلات بهداشتی اعم از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی و سفره خانه ها می باشد.
وی در پایان به مردم اطمینان دادند که با ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب به مسافرین و همشهریان عزیز و تعامل ادارات و کمیته های ستاد خدمات سفر نوروزی و  همکاری کامل مردم با کارشناسان بهداشتی انشالله ایام نوروزی و تعطیلات خوبی را داشته باشیم.