عمومی | دانشگاه صنعتی سهند

نصب و راه اندازی دو واحد پکیج رفع آلودگی هوا در شهر بناب توسط دکتر سیروس ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، پیرو اجرای موفقیت آمیز اولین واحد پیشرفته حذف بیولوژیکی بو از ایستگاه پمپاژ شهر بناب، که توسط شرکت دانش بنیان طلوع گستر زیست فناور به سرپرستی آقای دکتر ابراهیمی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی سهند طراحی و احداث گردیده بود، دومین و سومین واحدها نیز در سایر ایستگاه های پمپاژ شهر بناب طراحی، نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دکتر ابراهیمی اعلام کردند با نصب یک واحد دیگر مشکل آلودگی شهر بناب بواسطه ایستگاه های پمپاز بطور کامل حل خواهد شد و اظهار امیدواری کردند بزودی تمهیدات لازم برای قرارداد نصب و راه اندازی آخرین  واحد در شهر بناب و همچنین احداث واحدهایی در شهر های ملکان و میانه نهایی شده و تنفس در هوای پاک را به این شهر ها نیز به ارمغان آورند.
در ادامه ایشان از مسثولان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی که بستر مناسب برای خدمت ایشان به مردم منطقه را ایجاد کرده اند تشکر و اظهار امیدواری کردند با استفاده گسترده از این دانش فنی ایجاد شده بزودی مشکلات بوی نامطبوع در شهرهای مختلف استان و کشور در آینده نزدیک حل گردد.
وی زمان لازم برای طراحی و ساخت و راه اندازی این واحدها را حدود یکماه اعلام کردند .
روابط عمومی دانشگاه این موفقیت را به نامبرده و جامعه علمی دانشگاه تبریک عرض نموده ، توفیق روزافزون ایشان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارد.