عمومی | دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

پیام تبریک سال نو ریاست دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه :  جناب آقای  پروفسور دومیری گنجی ریاست محترم  دانشگاه  در پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۹۸ را تبریک گفتند که متن کامل آن بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْاَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا اِلَی اَحْسَنِ الْحَالِ»
فرارسیدن بهار طبیعت فرصتی برای مهربانی، باهم بودن، پی بردن به قدرت خداوند متعال و آغازی دوباره برای تحقق اهداف و برنامه ها  است.
حلول سال نو و بهار پرطراوت طبیعت، عظمت لایزال خداوند متعال را به همگان نشان می دهد که فرصتی برای شکوفایی و بالندگی خواهد بود.
اینجانب فرارسیدن بهار طبیعت را خدمت همه مردم به خصوص اعضای محترم هیئت علمی، کارمندان گرانقدر و دانشجویان عزیز که در راه اعتلای دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و کوشش دارند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از سلامت، موفقیت، برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای همه عزیزان مسئلت می نمایم.
امید است بتوانیم در سال ۹۸ با همدلی و همفکری بیشتر در راستای توسعه علمی  شهر آمل، استان لاله خیز مازندران و کشور سرافرازمان ایران موفق و پیروز باشیم.
داود دومیری گنجی
رییس دانشگاه